اسکرول بار

راموس: بابت تمدید قراردادم با رئال مادرید نگران نیستم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع ملی‌پوش رئال مادرید ادعای مدیر ورزشی پیشین این باشگاه مبنی بر عدم توافق با مسئولان کهکشانی‌ها برای تمدید قراردادش را تکذیب کرد.



به گزارش ورزش22،آریگو ساچی، سرمربی پیشین تیم فوتبال میلان اخیراً در مصاحبه‌ای که با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا داشت، مدعی شد سرخیو راموس به او گفته تمایل دارد تا به قهرمان اروپا همچنان متعهد بماند ولی فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادید از او خواسته برای تمدید قراردادش رقم درخواستی‌اش را کاهش دهد.

سرخیو راموس با تکذیب این ادعا در صفحه شخصی خودش نوشت: با تمام علاقه‌ و احترامی که برای ساچی قائلم باید بگویم بابت تمدید قراردادم نگران نیستم. هیچ‌گاه به خاطر پول کاری نکرده‌ام. شادی خودم و کسانی که دوست‌شان دارم بالاتر از هر چیز دیگری است.

راموس در سال 2005 در ازای 27 میلیون یورو از سویا به رئال‌مادرید ملحق شد و با این تیم تاکنون 3 قهرمانی لالیگا، 2 قهرمانی جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>