اسکرول بار

سیمونه اینزاگی: شایسته پیروزی برابر رم بودیم؛ افتخار می کنم که سرمربی لاتزیو هستم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سرمربی خوش فکر لاتزیو از پیروزی برابر رم کاملا راضی است.


ایتالیا- سری آ- لاتزیو

سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان و موفق لاتزیو، توانست تا نتیجه عالی دیگری کسب کند و در دربی دلاکاپیتاله تیم او توانست 3-1 رم را مغلوب کند. اینزاگی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:


در طول گرم کردن بازیکنان، مشکلات زیادی داشتم و مجبور شدم تا تغییراتی ایجاد کنم اما می دانستم که با نگرشی که داریم، می توانیم یک بازی عالی ارائه دهیم. رم یک تیم عالی است و ما باید خوب بازی می کردیم. شما می توانید اشتباه اورساتو روی صحنه پنالتی را متوجه شوید. اورساتو در کنار ریتزولی بهترین داور ایتالیاست اما من فکر نمی کردم او چنین اشتباهی انجام دهد. البته این اشتباه باعث افزایش انگیزه بازیکنانم شد. ما شایسته پیروزی بودیم و روحیه جنگندگی درستی داشتیم. وقتی که هدایت لاتزیو را بر عهده گرفتم، داستان های زیادی مطرح شد اما می دانستم که بازیکنان حامی من هستند و افتخار می کنم که مربی این تیم هستم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>