اسکرول بار

پیش بازی رئال مادرید-لیورپول :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیش بازی رئال مادرید-لیورپول

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ

دو تیم رئال مادرید و لیورپول، امشب در ورزشگاه برنابئو شهر مادرید، در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.








به گزارش ورزش 22 ،شاگردان راجرز در حالی به برنابئو سفر می‌کنند که تنها در یک بازی از 4 بازی اخیر، پیروز شدند ولی رئالی ها، فصل فوق‌العاده ای را سپری می‌کنند.


رئال مادرید

شاید یکی از بهترین رئال مادرید‌های چند سال اخیر، در حال حاضر در زمین هنرنمایی می‌کند. 11 پیروزی متوالی، مقابل تیم‌هایی مثل بارسلونا و لیورپول، نشان از آمادگی بسیار زیاد شاگردان آنچلوتی دارد. در حال حاضر، رئال بالاتر از اتلتیکو مادرید و بارسلونا، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته و هدفش در لیگ قهرمانان این است که به اولین تیمی تبدیل شود که از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کند. رونالدو در حال حاضر آقای گل لالیگاست و بسیار آماده نشان داده است. بازی رفت دو تیم نیز با پیروزی 3-0 رئال در آنفیلد به پایان رسید و حالا با بازگشت گرث بیل به میادین،خط حمله ی رئال آتشین تر از دیدار رفت حاضر خواهد شد.

لیورپول

شاگردان برندن راجرز، بر خلاف فصل پیش، اوضاع خوبی ندارند. با جدایی سوارز و مصدومیت استوریج، خط حمله ی لیورپول متشکل از بورینی، لمبرت و بالوتلی خواهد بود که آمار خوبی در فصل جدید نداشته اند. در 5 بازی اخیر، لیورپول 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده که امار خوبی برای این تیم نسبت به سال گذشته محسوب نمی‌شود. دنیل استوریج و ممدو ساخو مصدومین قرمزها در دیدار امشب خواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>