اسکرول بار

نامزدهای بهترین هواداران سال فیفا؛ از ایسلندی ها تا اتحاد آنفیلد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فیفا سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین هواداران سال را اعلام کرد. این جایزه جدید به منظور تقدیر از هواداران برجسته جهان فوتبال از سوی فیفا ترتیب داده شده است.

به گزارش وب سایت رسمی فیفا سه نامزد نهایی دریافت این جایزه به شرح زیر است:

1 - هواداران تیم ملی ایسلند

تیم ملی ایسلند در یورو  2016 نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد اما چیزی که شاید بیش از هر چیز از این تیم دوست داشتنی به یاد ماند نحوه منحصر به فرد هواداران این تیم برای تشویق بازیکنان خود بود. تشویقی به یاد ماندنی که اکنون در سراسر دنیا هواداران تیم های مختلف از آن برای حمایت از تیم خود استفاده می کنند.

یورو 2016 - تیم ملی ایسلند

2 - هواداران لیورپول و دورتموند

هر کس که حتی برای یک بار به آنفیلد سفر کرده باشد به طور قطع شعار معروف (تو تنها قدم نخواهی زد ) هواداران لیورپول را شنیده است. در جریان دیدار برگشت لیورپول و دورتموند در چارچوب رقابت های لیگ اروپا که با پیروزی 4-3 لیورپول همراه بود هواداران دو تیملحظات زیبایی از اتحاد و برادری در کنار رقابت سالم را خلق کردند.

لیگ اروپا - دورتموند - لیورپول

3 - هواداران تیم دن هاخ هلند

پرتاب اشیا به داخل زمین عمولا روشی برای اعتراض به تیم است اما کاری که هواداران تیم دن هاخ در دیدار مقابل فاینورد کردند کاری برابر با بالاترین ارزش های انسانی بود. آنها عروسک هایی را که نماد کودکان بیمار بیمارستانی در روتردام بود به داخل زمین پرتاب کردند و به نوعی با این کار سایر مردم را تشویق به کمک کردن به این بیماران کردند.

اردیویسه - لیگ هلند - دن هاخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>