اسکرول بار

جابر انصاری: پرداختی ما به پرسپولیسی‌ها ربطی ندارد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جابر انصاری: پرداختی ما به پرسپولیسی‌ها ربطی ندارد

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

هافبک استقلال می گوید در بازی با پدیده موفق شد بهترین گل عمر فوتبالش را به ثمر برساند.


جابر انصاری به هوادار گفت که رحمتی آنقدر دروازه بان بزرگی است که با یک اشتباه هرگز بازی های خوبی که برای استقلال انجام داده در ذهن هواداران فراموش نمی شود و در بازی با پدیده هم برای جبران اشتباه او هم قسم شدند.

 


در رختکن بین دو نیمه چه گذشت که موفق شدید برنده بازی شوید؟


علی آقا در رختکن رو به ما کرد و گفت نباید رحمتی ناراحت به تهران برود. او گفت باید به خاطر رحمتی بازی را تغییر بدهیم چون او برای تیم زحمت کشیده است. ما در رختکن هم قسم شدیم به خاطر کاپیتان استقلال پیروز شویم و خدا را شکر پیش آقا مهدی شرمنده نشدیم. 

 

نظر تو درباره بدشانسی رحمتی در بازی دیروز چیست؟ 

 یادتان رفته که او چقدر برای استقلال مفید بوده است؟ رحمتی در بسیاری از بازی ها یک نفره استقلال را نجات داده است و طبیعی است که با یک بازی بزرگی او زیر سوال نمی رود. مطمئن باشید مهدی هنوز هم بهترین گلر ایران است و در بازی های بعدی باعملکردش پاسخ محکمی به این انتقادها می دهد. 

 


فکر می کردی دربازی با پدیده چنین گلی بزنی؟


من فکر می کردم در این بازی گل بزنم و قبل بازی هم به بچه ها گفته بودم ولی اصلا فکر نمی کردم بتوانم چنین گل زیبایی به ثمر برسانم.

 


این که می گویند بین دو نیمه به رحمتی قول دادی که گل بزنی درست است؟


بله. بین دو نیمه آقا مهدی از اشتباهی که انجام داده بود خیلی ناراحت بود و من قول دادم که گل می زنم و اشتباه او را جبران می کنم. خدا را شکر شرمنده آقا مهدی نشدم.

 


قبول داری شب گذشته بهترین گل عمر فوتبالت را زدی؟


راستش را بخواهید من در دوران فوتبالم چه در زمانی که در استقلال بازی می کنم و چه سال های قبل گل های زیبایی زده ام. اصلا فکر نمی کردم شوتم وارد دروازه شود ولی شما درست می گویید، بهترین گل دوران فوتبالم را زدم.

 

 


فکر می کنی در بازی با پدیده پیروزی حق استقلال بود؟


شک نکنید ما باید پیروز می شدیم. استقلال در هر دو نیمه بهتر از حریف بود و آنها روی یک اشتباه به ما گل زدند. در طول 90 دقیقه بازی بسیار به حریف فشار آوردیم و پدیده موقعیت روی دروازه ما ایجاد نکرد. بسیار خوب بازی کردیم و در نیمه دوم با توانایی توانستیم پیروز شویم و می توانستم بیشتر هم به پدیده گل بزنیم.

 

 

این که بخش مهمی از مطالبات این فصل خود را دریافت کردید چقدر در کسب این پیروزی مهم بود؟

 

صد در صد تاثیر داشت. ما ماه ها بود پولی نگرفته بودیم ولی باتلاش هیئت مدیره بخش اعظمی از پول هایمان را گرفتیم و با روحیه خوب در ادامه فصل بازی می کنیم. من باید واقعا از مدیران استقلال آقای افتخاری تشکر کنم چرا که قبل از بازی با الاهلی بهترین شارژ روحی برای ما بود و باعث شد در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم.

 


اما پرسپولیسی ها اعتراض کرده اند و گفته اند که ظاهرا استقلال قهرمان شده که همه پول هایشان را گرفته بودند؟


من فکر نمیکنم این موضوع به بازیکنان پرسپولیس ارتباطی داشته باشد. ما فصل قبل 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کردیم ولی باشگاه با بازیکنان پرسپولیس تسویه کرد. در آن زمان ما یک بار هم در مورد بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نکردیم. بازیکنان پرسپولیس هم نباید این حواشی را به بازیکنان استقلال ارتباط بدهند. ما پول های خودمان را می گیریم و آنها هم پول های خودشان را دریافت می کنند.

 


دوست داری فصل آینده در استقلال بمانی؟


صد درصد دوست دارم. هر بازیکنی دوست دارد در استقلال بازی کند و باید دید شرایط چطور پیش می رود. من دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>