اسکرول بار

تاج: حق پخش کاملا متعلق به فوتبال است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تاج: حق پخش کاملا متعلق به فوتبال است

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

رییس سازمان لیگ فوتبال می‌گوید هیچ اختلافی با وزارت ورزش و جوانان نداریم و به هیچ عنوان به دنبال جدا کردن خود از فدراسیون فوتبال نیستیم.







به گزارش ورزش 22،مهدی تاج درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری بدون تماشاگر دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال و عدم ابلاغ آن از سوی نبی، دبیر فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تا حکمی را دریافت نکنیم، قدرت اجرای آن را نداریم. تا قانون به دست ما نرسید، نمی‌توانستیم در این قضیه ورود پیدا کنیم. در حال حاضر به دنبال پیگیری مطالبه باشگاه استقلال و آقای افشارزاده در مورد این قضیه هستیم. آقای افشارزاده نامه‌ای را به ما نوشته و ما هم به دنبال پیگیری و بررسی آن هستیم.

او در مورد آخرین وضعیت حق پخش و توافقات انجام شده نیز اظهار کرد: خوشبختانه ایسنا به صورت دقیق و جامع به این مطلب پرداخت. باید اعلام کنم بزرگ‌ترین دستاوردی که در قضیه توافق حق پخش به دست آمد، ایجاد لایحه حق پخش برای سال‌های آینده بود. خوشبختانه لایحه حق پخش تدوین و به مجلس ارائه شده است. متاسفانه برخی فقط به فکر پول در قضیه حق پخش بودند و به این مطلب توجه نمی‌کنند که ما دستاورد مهمی را به دست آوردیم. درست است که بازی‌ها برای سه هفته پخش نشد و حتی ممکن بود این مدت تمدید شود ولی ما به یک دستاورد بزرگ در قضیه حق پخش رسیدیم و آن عبارت است از تدوین یک لایحه جامع برای حق پخش است.

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان این که بخش مغفول مانده قضیه حق پخش مطالبه اهالی فوتبال بود، خاطرنشان کرد: دستاورد بزرگی که به دست آمد، بسیار قابل توجه است. البته مواردی که در مورد عنوان کمک مطرح می‌شد، باید به حق تبدیل شود.

تاج در پاسخ به این سوال که پولی که صداوسیما به عنوان حق پخش می‌دهد اختصاصا متعلق به فوتبال است نیز گفت: این پول کاملا و اختصاصا متعلق به فوتبال است. خوشبختانه باید اعلام کنم هیچ اختلافی نیز با وزارت ورزش در این زمینه وجود ندارد و ما به دنبال حقوق اهالی فوتبال هستیم. متاسفانه اصطلاحی که در مجمع آمده "کمک" است ولی باید به حقوق تغییر نام پیدا کند.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اختلافی بین فدراسیون فوتبال و وزارت وجود دارد و شما به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در جلسات وزارتخانه حضور پیدا می‌کنید نیز گفت: ما کاملا با فدراسیون یکی هستیم. فدراسیون هم اختلاف جدی با وزارت ندارد و فردا نیز جلسه‌ای با آقای کفاشیان از سوی وزارت برگزار خواهد شد.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ خود را جدای از فدراسیون می‌داند و به صورت مستقل عمل می‌کند نیز گفت: آن چیزی که در حیطه اختیارات فدراسیون است،‌ مربوط به ما نمی‌شود. متاسفانه گاهی از من سوال‌هایی پرسیده می‌شود که هیچ ارتباطی به سازمان لیگ ندارد. برای مثال من پاسخگوی نتایج ضعیف تیم‌های پایه نیستم. من می‌توانم در قضیه حق پخش و یا بازیکنان سرباز ورود پیدا کنم و سایر موارد اختصاص به فدراسیون فوتبال دارد. برخی از دوستان این مطلب را به درستی درک نکرده‌اند. ما و فدراسیون فوتبال همراه با یکدیگر عمل می‌کنیم اما هر کدام وظایف جدا از یکدیگر داریم.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان سرباز نیز گفت: ما مسئولیت بازیکنان سرباز را در اختیار داشتیم و هر کسی که بازیکن سرباز است باید بلافاصله وضعیتش مشخص شود.

تاج با انتقاد از رفتار پولادی اظهار کرد: متاسفانه پولادی عکس‌العمل مناسبی را نسبت به این قضیه نشان نداد. برای ما فرقی نمی‌کند که بازیکن سرباز در تیم ملی باشد و یا نباشد. هر کسی که سرباز است باید تکلیفش مشخص شود.

رییس سازمان لیگ فوتبال در مورد آخرین وضعیت برگزاری داربی نیز اظهار کرد: تمامی موارد به صورت کاملا دقیق و مناسبی در نظر گرفته شده است و تلاش می‌کنیم که یک بازی بدون حاشیه را در روز دوم آذر شاهد باشیم.

نظرات  (۱)

تلاش بیشتر کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>