اسکرول بار

راجرز: کسی بهتر از من نمی‌تواند لیورپول را هدایت کند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول معتقد است که در حال حاضر هیچ مربی بهتر از او نمی‌تواند قرمزپوشان مرسی‌ساید را از بحرانی که در آن قرار گرفته‌اند خارج کند.





به گزارش ورزش22، انتقاداتی که پیش از این از عملکرد لیورپول و سرمربی اهل ایرلند شمالی این تیم، برندان راجرز وجود داشت، پس از تساوی خانگی قرمزپوشان مرسی‌ساید برابر بازل و حذف‌ از لیگ قهرمانان اروپا دو چندان شده است.

در فصلی که لیورپولی‌ها در رقابت‌های داخلی ناامید کار کرده‌اند و با قبول شش شکست و سه تساوی در پانزده هفته سپری شده از لیگ برتر در جدول نهم هستند، ماندن در لیگ قهرمانان اروپا تنها دلخوشی هواداران این تیم بود که آن هم با متوقف شدن برابر نماینده سوئیس در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی از بین رفت.

وضعیت نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ممکن است از این هم بدتر شود اگر در بازی فردا (یکشنبه) نتواند از منچستریونایتد آن هم در اولدترافورد امتیاز بگیرد. احتمال ثبت یک ناکامی دیگر در کارنامه مرسی‌سایدی‌ها با قبولی شکست برابر منچستریونایتدی که در این اواخر در اوج بوده و پنج بازی متوالی اخیرش را برده، سبب شده گمانه‌زنی‌هایی در خصوص احتمال برکناری راجرز صورت بگیرد که به نظر خودش رخ دادن این اتفاق دردی از شاگردان او دوا نمی‌کند.

راجرز گفت: فکر می‌کنم کسی بهتر از من نمی‌تواند لیورپول را هدایت کند. هفت ماه پیش ما در حالی که هیچ‌کس انتظارش را نداشت تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر پیش رفتیم.  آن موقع برای کار کردن با بازیکنانم زمان داشتم و آنها را به جایی فراتر از آنچه انتظار می‌رفت رساندم. امسال اما با حضور بازیکنان جدید، شروع‌مان ضعیف بوده چون زمان کمتری برای کار با آنها داشتم. انگار همه چیز از اول شروع شده است. فکر نمی‌کنم کسی بهتر از این بتواند تیم را هدایت کند. من قطعاً به توانایی‌های خودم شک نمی‌کنم. در فوتبال زمانی که بازی‌ها را نبرید باید انتظار انتقادات را داشته باشید.

یکی از اصلی‌ترین ایراد‌هایی که از راجرز گرفته می‌شود، سیاست نادرست وی برای پر کردن جای خالی لوئیز سوارز، با مشتی از بازیکنان جوان و کم‌تجربه است که هیچ کدام‌شان هنوز به کار او نیامده‌اند. سوارز در فصل گذشته بهترین بازیکن لیورپول بود و سهمش در موفقیت این تیم آنقدر زیاد بود که پس از رفتنش بسیاری پیش بینی کنند، تیم تحت هدایت راجرز زمین خواهد خورد. او اما مدعی بود که می‌تواند با بودجه 117 میلیون پوندی که در اختیارش قرار داده شده بود، می‌تواند جلوی افت تیم را بگیرد.

او در واکنش به این موضوع گفت: به این خاطر که خرید‌هایم مفید نبوده‌اند، گریه نخواهم کرد. من در تیمی هستم که سیاستش خرید بازیکنان مستعد برای تبدیل کردن آنها به ستاره‌های طراز اول است. باشگاه کسی را استخدام کرده که بدون هیچ غروری، باور دارد که می‌تواند بهترین بازی‌ها را از بازیکنان باسابقه یا جوان بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>