اسکرول بار

پاسخ تند بازیکن پرسپولیس به حمله هواداران :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
گلر قرمزها در صفحه اجتماعی خود نوشت: «خدا رو شکر یک نفر پیدا شد که همه مشکلات و همه ضعف ها و همه عقده ها رو گردن او بندازید.»







به گزارش ورزش22، پس از شکست از فولاد و دو اشتباهی که سوشا مکانی مرتکب شد، سیل انتقادات از سوی کارشناسان و هواداران به سوی این دروازه بان جوان سرازیر شد تا جایی که وی مجبور شد به دلیل فحاشی های رکیک برخی از کاربران، تمام پست های صفحه اجتماعی خود را پاک کند.



مکانی که دل پری از انتقادات دارد در صفحه اجتماعی خود نوشت: «بگویید مردم کوفه هر چه دل تنگتان می خواهد بگویید. خدا رو شکر یک نفر پیدا شد که همه مشکلات و همه ضعف ها و همه عقده ها رو گردن او بندازید و پشت اون مخفی بشید ولی از این غافل نشید که پل صراطی هم هست.»



وی معتقد است که از زیر بار مسئولیتش شانه خالی نمی کند: «اینو بدونید که من از مشکلات و بحرانی که درست شده فرار نمی کنم و خودمو مسئول می دونم. تا پای جونم می جنگم تا شکست را با پیروزی عوض کنم. برای این کار هم نیازی به حمایت هیچ کس ندارم به جز خدای متعال.»



دروازه بان پرسپولیس در پایان خطاب به هوادارانی که در همه حال از او حمایت کرده اند اعلام کرد: «ولی باز می گم جای همتون توی قلبمه.»



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>