اسکرول بار

مقدمات نقل مکان میلان از سن‌سیرو فراهم شد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مقدمات نقل مکان میلان از سن‌سیرو فراهم شد

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ب.ظ

گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از برداشته شدن گام‌های اولیه از سوی مسئولان باشگاه میلان جهت احداث ورزشگاهی جدید برای روسونری خبر دادند.





به گزارش ورزش 22،به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، باربارا برلوسکونی، مدیراجرایی مشترک باشگاه میلان برنامه‌ این باشگاه را برای احداث استادیوم جدید قرمزومشکی‌پوشان، یک گام دیگر به پیش برده است.

باشگاه میلان در اوایل ماه جاری اعلام کرد که در نظر دارد برای این تیم تا سال 2020 استادیومی اختصاصی احداث کند. در همین راستا گاتزتا اعلام کرده است که روز گذشته (چهارشنبه) میان باربارا برلوسکونی و فیرا میلانو، مالک زمینی که قرار است ورزشگاه جدید میلان در آن ساخته شود، توافقاتی صورت گرفته است.

از قرار معلوم ورزشگاه جدید میلان 42 هزار نفر ظرفیت خواهد داشت و از بیرون تماماً عایق‌بندی صوتی خواهد شد. با توجه به محدودیت‌هایی که برای ارتفاع سازه در محل ساخت این استادیوم وجود دارد، قرار است در زمین 60 هزار متر مربعی این سازه 15 متر گود‌برداری شود و به این ترتیب بخشی از ورزشگاه پایین‌‌تر از سطح خیابان‌های همجوار آن خواهد بود.

خطوط هوایی امارات که اسپانسر اصلی تیم فوتبال میلان است، بخشی از سرمایه‌گذاری و مسئولیت اجرای این پروژه را برعهده گرفته است و در ازای آن نام خود را بر خانه جدید روسونری خواهد گذاشت. (پروژه‌ای مشابه با پروژه استادیوم جدیدتیم فوتبال آرسنال).

طبق گزارش‌‌ها کلنگ ساخت استادیوم جدید روسونری در سال 2016 به زمین خواهد خورد و در پیش بینی‌های اولیه، این ورزشگاه در فاصله سال‌های 2019 تا 2022 افتتاح می‌شود.

روسونری در حال حاضر به طور مشترک با همشهری خود،‌ اینتر از سن‌سیرو به عنوان ورزشگاه محل برگزاری بازی‌‌های خانگی خود استفاده می‌کنند.

نظرات  (۱)

  • fardamusic hasani
  • site khubi dari
    say kon behtar up bashi ta bazdidet bere bala
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    < /body>