اسکرول بار

بوفون: اگر جای کاسیاس بودم تا الان بریده بودم! :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بوفون: اگر جای کاسیاس بودم تا الان بریده بودم!

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ

کاپیتان و سنگربان تیم فوتبال یوونتوس با حمایت از همتای اسپانیایی‌اش در ترکیب رئال مادرید اعتراف کرد که او مانند کاپیتان کهکشانی‌ نمی‌تواند فشار وحشتناک انتقادات را تحمل کند.



به گزارش ورزش22، جان لوئیجی بوفون اعتراف کرد اگر انتقاداتی که در یکی دو فصل گذشته از ایکر کاسیاس شده است از در مورد او صورت گرفته بود، از بین می‌رفت.

بوفون در گفت‌وگو با نشریه آس اسپانیا اظهار داشت: هر کسی با دیگری متفاوت است اما به نظرم من اگر شرایط کاسیاس را می‌داشتم تا الان بریده بودم. نمی‌دانم اگر من جای کاسیاس بودم فصل گذشته قبول می‌کردم که جایم را به دیه‌گو لوپس بدهم. اگر من بودم احتمالاً حس می‌کردم که جریمه شده‌ام.

بوفون افزود: زمانی که آماده باشم ترجیح می‌دهم که در تمام بازی‌ها به میدان بروم، چون حس می‌‌کنم که قدرتمند هستم. البته اگر نتایج طوری باشد که دلیل قانع کننده‌ای به مربی برای ایجاد تغییر بدهد آن‌ وقت طبیعی است هرچند در تیمی در حد و اندازه رئال مادرید که در یک فصل می‌تواند 60 بازی انجام دهد، مشکل‌ساز می‌شود اگر شما بیش از حد در حال استراحت باشید.

بوفون خاطرنشان کرد: من از وضعیتی که کاسیاس داشت بسیار متعجم شدم. دروازه‌بان‌ها مصون از خطا نیستند. دروازه‌بان‌ها هم انسان هستند و همانطور که می‌توانند واکنش‌های حیرت‌آور داشته باشند ممکن است اشتباه کنند. زمانی که این دروازه‌بان‌ها برای تیم‌هایی مانند رئال مادرید یا یوونتوس بازی کنند آن وقت انتقادات شدیدتر هم می‌شوند که این انتقادات ممکن است ثبات را از بازی شما بگیرند و سبب شوند که امنیت‌تان به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم را از دست بدهید.

کاپیتان بانوی پیر در ادامه اعتراف کرد که در جوانی یکی از رؤیاهایش بازی در رئال مادرید بوده است. او عنوان کرد: همه بچه‌ها در کودکی دوست دارند یک روز برای تیم‌های بزرگ بازی کنند. با بازی برای شناخته شده‌ترین و سنتی‌ترین تیم دنیا شما بیشترین چیزها را هم به دست می‌آورید. به همین دلیل رؤیای من همیشه بازی برای تیم‌‌هایی مانند یوونتوس، میلان، اینتر، بارسلونا و لیورپول بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>