اسکرول بار

پیش بازی قره‌باغ-اینتر :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیش بازی قره‌باغ-اینتر

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ

دو تیم اینتر و قره باغ، امروز در ورزشگاه توفیق بهراموف شهر باکو به مصاف یکدیگر می‌روند.



به گزارش ورزش 22،نراتزوری در حالی به آذربایجان سفر می‌کند که صعود خود به دور بعد را قطعی کرده ولی قره‌باغ، همچنان به دنبال صعود است.

قره باغ

تیم آذربایجانی که برای اولین بار حضور در لیگ اروپا را تجربه می‌کند، در حال حاضر در رده ی دوم گروه قرار دارد و قصد دارد با کسب پیروزی در بازیا مروز، صعود خود به دور بعد را قطعی کند. قره باغ در 5 بازی اخیر، دو شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب کرده که آمار جالبی محسوب نمی‌شود. همچنین در جوزپه مه‌آتزا نیز 2-0 مغلوب اینتر شد. همچنین از ماه اگوست سال گذشته تا به حال، آنها موفق به کسب پیروزی خانگی نشدند که این موضوع در نوع خود بی‌نظیر است.

اینتر

شاگردان مانچینی که صعود خود به دور بعد را قطعی کرده‌اند، برای انجام دیداری تشریفاتی به آذربایجان سفر می‌کنند. هرچند اینتر در دو بازی اخیر خود شکست خورده و برای بازگشت به پیروزی، این دیدار می‌تواند مناسب باشد. در 5 بازی اخیر، اینتر متحمل دوشکست شده و در دیگر بازی‌ها، 2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده است.آنها همچنین در رده ی دوازدهم جدول سری آ قرار دارند. طبق سیستم چرخشی که توسط مانچو استفاده می‌شود، احتمالا ایکاردی امشب برای اینتر به میدان نخواهد رفت.



ورزش3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>