اسکرول بار

بلان: دوم شدن در گروه کار ما را سخت خواهد کرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بلان: دوم شدن در گروه کار ما را سخت خواهد کرد

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با ابراز تأسف از شکست تیمش در خانه بارسلونا اعتراف کرد که شاگردان او در سطحی که انتظار داشته بازی نکرده‌اند.





به گزارش ورزش 22،تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (چهارشنبه) در آخرین دور از بازی‌‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بارسلونا تن به شکست داد تا جایگاه خود در صدر جدول گروه F را به کاتالان‌ها بدهد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

لوران بلان، سرمربی پاریسی‌ها در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: احساس ناامیدی می‌کنیم، چون فکر می‌کردیم که بازی به شیوه دیگری پیش می‌رود اما کیفیت بازی هجومی‌مان خوب نبود. ما می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و بازی را به تساوی بکشانیم، چون به اندازه کافی موقعیت داشتیم. ما هم در حمله و هم در دفاع به اندازه کافی کارآمد نبودیم و در سطحی که می‌بایست بازی نکردیم.

بلان افزود: ما می‌بایست ریسک می‌کردیم و به همین دلیل بود که در دقایق پایانی با چهار مهاجم بازی می‌کردیم. ما در پی کسب نتیجه خوبی بودیم و می‌خواستیم ریسک کنیم. حتی بعد از زدن گل اول موقعیت بسیار خوب دیگری برای افزایش اختلاف داشتیم اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان بارسا از کوچکترین موقعیت‌ها گل‌هایی فوق‌العاده می‌سازند. ما سعی کردیم بازی را 2 بر 2 مساوی کنیم اما متأسفانه 3 بر یک باختیم.

سرمربی پاریسی‌ها خاطرنشان کرد: برنامه ما این بود که در ضدحملات به بارسلونا ضربه بزنیم اما من فکر می‌کنم که در نیمه اول این بازی نسبت به بارسلونا موقعیت‌های بیشتری داشتیم و کار را برای این تیم سخت کردیم. تمرکز ما روی خط میانی بود و کم و بیش نتیجه هم داد البته با این حال یک جای کارمان می‌لنگید و باید بهتر دفاع می‌کردیم.

بلان در پایان عنوان کرد: به پایان بردن مرحله گروهی در رده دوم گروه یک امتیاز منفی است، چرا که در بازی بعدی باید با یک تیم بزرگ روبه‌رو شویم. من یک نتیجه مثبت می‌خواستم و اینکه تیمم صدرنشین گروه باشد اما این هدف حاصل نشد و حالا باید با صبوری منتظر قرعه‌کشی باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>