اسکرول بار

مدافع آلمانی آرسنال سرانجام راز معاف شدن خود را از خدمت سربازی فاش کرد. :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ه نقل از فرانس پرس هر مرته ساکر مدافع ملی‌پوش آرسنال فاش کرد دلیل اینکه از خدمت سربازی در ارتش آلمان معاف شده، قد بیش از اندازه بلندش بوده است!




به گزارش ورزش 22، مرته ساکر دقیقاً 2 متر قد دارد و توضیح داد نامه‌ای رسمی به ارتش آلمان نوشتم و برای آنان توضیح دادم با داشتن دو متر قد در کابین هیچ زیر دریایی و یا تانکی جا نمی‌گیرم.

جالب آنکه آنان نامه من را بررسی کردند و متوجه شدند برای انجام این کار بیش از حد بزرگ هستم پس از آن معافیت من از سربازی رسماً تایید شد.

*انتقاد تند کرگر از مرته ساکر

جیمی کرگر اسطوره تیم فوتبال لیورپول پس از مشاهده عملکرد ضعیف مرته ساکر در دیدار آرسنال مقابل استوک سیتی، مدافع آلمانی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و گفت: مرته ساکر کشتی به گل نشسته است.

کرگر معتقد است: مرته ساکر باید بیشتراز اینها هوشیار باشد و از تجارت ارزشمند گذشته خود به خوبی استفاده کند نه آنکه در هر دیدار ضعیف‌تر از قبل ظاهر شده و سرمربی و هواداران را ناامید سازد.

کرگر عملکرد مدافع آلمانی در تیم آرسنال را شوکه کننده توصیف کرد و از او خواست همانطور که در تیم ملی کشورش سال‌ها مشغول به بازی بود در آرسنال هم بازی کند.

کرگر حتی عملکرد آرسن ونگر را هم زیر سوال برده و گفت: زمانی که یک بازیکن نمی‌تواند کمکی به تیم کند برای چه همچنان از او در ترکیب اصلی تیم استفاده می‌کند؟

آرسنال با شکست ابتدای هفته در دیدار مقابل استوک سیتی هم اکنون در رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

در حالی که آرسنال و لیورپول دوران پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارند، منچستر یونایتد خیلی آرام به صدر جدول نزدیک شده و هم اکنون در رتبه سوم پس از چلسی و منچستر سیتی قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>