اسکرول بار

مورینیو: با تیم اسپورتینگ همدردی می‌کنم/برنامه‌ای برای فروش شورله نداریم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سرمربی باشگاه چلسی ضمن ابراز همدردی از شکست اسپورتینگ پرتغال برای تیمش گفت: برنامه‌ای برای فروش آندره شوله نداریم.






به گزارش ورزش22، باشگاه چلسی موفق شد در هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر1 از سد تیم اسپورتینگ لسیون بگذرد.

از این دیدار مسک غابرگاه، آندره شورله و جان ادبی مایکل گل‌های تیم آبی‌پوش لتونی را به ثمر رساندند.

خوزه مورینیو ضمن ابراز و رضایت از شاگردانش در خصوص گل‌زنی بازیکن آلمانی تیمش آندره شورله که هم‌اکنون شایعات زیادی در خصوص خروج او از این باشگاه وجود دارد گفت: شورله جزئی از برنامه‌های من است،‌ ما اصولا وقتی که او به بازی‌های ملی کشورش می‌رود با مشکل مواجه می‌‌َشویم، در آخرین بازی که وی به کشورش بازگشت، خیلی خیلی بد بود ما برای مدت طولانی دچار مشکل شدیم. در این دیدار او 75 دقیقه زمان داشت و نشان داد که سطح آمادگی‌اش را تقویت کرده است، او بازیکنی است که نیاز دارد خود را بیشتر با لیگ پریمر وفق دهد.

خوزه مورینو سرمربی پرتغالی چلسی در خصوص پیروزی برابر نماینده پرتغال گفت: ما خیلی خوب بر روی بازی تمرکز کردیم و جدی بودیم و من از این مسئله بسیار خوشحال هستم برای تیم اسپورتینگ لیسبون اظهار تاسف  ناراحتی می‌کنم، دوست داشتم به انها کمک کنم تا به جمع 16 تیم بپیوندند.

وی در ادامه تصریح کرد: این پیروزی مهم است، پاسخ مناسبی به شکست برابر نیوکاسل داریم و این مسئله به بچه کمک کرد تا بتواند بیشتر شانس بازی کردن داشته باشد،‌من واقعا از بسیاری از کارهای که در این دیدار انجام دادیم خوشحالم. ما تیم بسیار خوبی داریم و این بازی کاملا بدون فشار بود، یک بازی کامل و آسان بود.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی در خصوص شرایط دیگو کاستا برای بازی‌های آتی این فصل که هم اکنون دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده است و در بازی برابر لیسبون علی رغم این مصدومیت 90 دقیقه به طور کامل در ترکیب این تیم قرار داشت گفت: او (دیگو کاستا) می‌خواست شرایط بازیش را بهبود بخشد چرا که هم اکنون از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار نیست و در شرایط آرمانی خود به سر نمی‌برد. او همیشه به دنبال توپ است و توانایی این را دارد که به خوبی با سسک فابرگاس در گوشه‌ها همکاری کند. برای او این بازی بسیار مهم بود، دیگو کاستا در این دیدار بهتر از بازی برابر ساندرلند و نیوکاسل ظاهر شد.

گفتنی است باشگاه چلسی به همراه باشگاه شالکه در گروه G این رقابت‌ها در لیگ قهرمانان صعود کردند و به عنوان تیم اول و دوم به جمع 16 تیم برتر پیوستند. علاوه بر این آبی‌پوشان لندنی با اختلاف امتیاز (3) در صدر جدول لیگ برتر جزیره جای دارند.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>