اسکرول بار

آندره شورله: وظایف محوله مان را به خوبی انجام دادیم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آندره شورله: وظایف محوله مان را به خوبی انجام دادیم.


به گزارش ورزش 22،چلسی دیشب با برد 3 بر یک مقابل اسپورتینگ و صدرنشینی در گروه هفتم، پرونده دور اول رقابت های خود در لیگ قهرمانان را بست. آندره شورله، زننده یکی از گل های آبی های لندن، بعد از این دیدار به وبسایت یوفا، این گونه گفته است:

"می خواستیم بازی را خوب شروع کرده و فشارمان بر آنها را بالا نگه داریم. از همین رو، پنالتی کار را برایمان آن طور که می خواستیم آغاز کرد و گل دوم آن را راحت تر نمود. در نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، چون در تمام مدت توپ را در اختیار داشتیم و موقعیت های گل متعددی هم خلق کردیم. مسابقه خوبی برایمان بود.

"می دانستیم که اسپورتینگ با تمام وجود خواهد جنگید، چون آنها برای صعود به یک امتیاز نیاز دارند و همین گونه هم شد. با این حال، اگر دقت کرده باشید، ما از همان ابتدا آرامش خود را حفظ کرده و می دانستیم چه باید بکنیم. به خوبی وظایف مان را انجام دادیم. از لحاظ دفاعی مستحکم بودیم و در فاز تهاجمی هم شانس های گلزنی خوبی داشتیم."


طرفداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>