اسکرول بار

پرسپولیس - فولاد؛ جدال انتقامی در ورزشگاه خالی :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پرسپولیس - فولاد؛ جدال انتقامی در ورزشگاه خالی

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳ ق.ظ

دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.




به گزارش ورزش 22،این بازی در حالی برگزار می شود که پس از آن، لیگ به خواب زمستانی 50 روزه فرو می رود. فولادی که با پیروزی در برابر تراکتور به جمع مدعیان جدی قهرمانی پیوسته، نمی خواهد در برابر پرسپولیس هم باج بدهد و همچنان و با وجود بحران کارت های پایان خدمت، یکه تازی کند.

از طرفی درخشان و پرسپولیس نیز پس از برد در دربی، دو شکست تلخ را تجربه کردند که اولی به حذف از رقابت های جام حذفی انجامید و دیگری که جدالی 6 امتیازی بود، نفت تهران را به صدر رساند. اختلاف پرسپولیس و صدر جدول به 11 امتیاز افزایش یافته است و از دست دادن امتیاز این بازی خانگی، به نوعی می تواند خداحافظی زودهنگام پرسپولیس با کورس قهرمانی باشد.

پرسپولیس  - فولاد خوزستان
ساعت 14:15
ورزشگاه آزادی تهران (بدون تماشاگر)
مهدی سیدعلی-محمدرضا ابوالفضلی-علیرضا ایلدروم-حمید حاج ملک- ناظر: جواد تقی پور

پرسپولیس در بازی فردا مقابل فولاد امید عالیشاه، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی، محمد عباس زاده، پیام صادقیان و نیلسون را در اختیار ندارد. دست درخشان واقعا بسته است و باید در برابر فولادی قرار بگیرد که جوانانش در این فصل فوق العاده بوده اند و نشان داده اند به خوبی می توانند جای خالی بازیکنان غایبش را پر کنند.

مصاحبه مربیان

حمید درخشان(کلیک کنید)

به گزارش خبرنگار وب سایت طرفداری، حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان گفت:" خودم از گفتن این حرف ها خسته شده ام اما با وجود مصدومان و محرومان زیادی که داشتیم دیروز هم مهرداد کفشگری به جمع مصدومان ما اضافه شد و بازی مقابل فولاد را از دست داد، الان نصف بیشتر تیم ما مصدوم و محرومند."

دراگان اسکوچیچ(کلیک کنید)

سرمربی فولاد در مورد بازیکنان آسیب‌دیده یا محروم گفت: "کم مانده بود که آسیب دیده هم داشته باشیم، خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدوم نداریم. در فصل نقل و انتقالات سعی می کنیم بازیکنانی را جذب کنیم. البته هنوز تصمیم نهایی نگرفته ام ولی قطعا بازیکن جذب خواهیم کرد چرا که باید در آسیا نیز به میدان برویم. "

ترکیب احتمالی دو تیم:

پرسپولیس: سوشا مکانی،  محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، میثم حسینی، نوری، نوراللهی، رضا خالقی فر، هادی نوروزی، مهدی دغاغله، شهاب زاهدی

فولاد: علی سلیمی، لئونارد مساریچ، سروش سعیدی، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری، الویس نونگ


منبع: طرفداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>