اسکرول بار

علیدوستی: نخستین برنامه ما استعدادیابی است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

علیدوستی: نخستین برنامه ما استعدادیابی است

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ق.ظ

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تأکید کرد که نخستین برنامه‌اش برای این تیم استعدادیابی است.



به گزارش ورزش 22،به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید علیدوستی در مورد آخرین برنامه تیم نوجوانان گفت: از روز شنبه 15 آذر اردوی جدید تیم نوجوانان در قالب دو گروه آغاز شد. در این اردو از بازیکنان تیم نونهالان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در همدان شرکت کرده بودند، دعوت به عمل آورده بودیم. هدف ما از اردوی استعدادیابی این بود که بازیکنان جدید را محک بزنیم و آنها را گزینش کنیم تا بتوانیم از میان نفرات دعوت شده بهترین‌ها را برای اردوی بعدی که 29 آذر است، انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: برای من مهمترین نکته در آغاز کار استعداد‌یابی از بازیکنان رده سنی نونهالان و نوجوانان است. برای انجام این کار نیاز به کمک اهالی فوتبال و مسئولان مراکز استان‌ها داریم تا در سطح کشور با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم استعداد‌ها را شناسایی کنیم و بازیکنان شایسته را برای حضور در تیم فوتبال نوجوانان ایران پرورش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران تصریح کرد: برنامه آینده ما حضور در تورنمنت بین‌المللی قطر است که با حضور تیم‌های ملی نوجوانان ایران، قطر، تیم اسپایر قطر و یک تیم باشگاهی از دانمارک از 20 تا 25 دی در دوحه برگزار می‌شود. البته با توجه به اینکه زمان زیادی در اختیار نداریم کار کمی مشکل است و باید هر چه زودتر تیم را آماده و هماهنگ کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>