اسکرول بار

تیم منتخب سال 2014 از نگاه ستارگان؛ پیتر اشمایکل :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تیم منتخب سال 2014 از نگاه ستارگان؛ پیتر اشمایکل

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

تیم منتخب سال 2014 از نگاه ستارگان؛ پیتر اشمایکل.



به گزارش ورزش 22،پیتر اشمایکل ستاره سابق تیم ملی دانمارک و باشگاه منچستر یونایتد نظرات خود در مورد تیم منتخب سال 2014 را اینگونه بیان می کند:

مانوئل نویر: مطلقا هیچ شکی در مورد انتخابم در این پست ندارم، قطعا مانوئل نویر. قهرمانی جهان، قهرمانی آلمان و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته. برای من او بهترین دروازه بان جهان است و بهترین دروازه بانی است که برای مدتی طولانی مشاهده کرده ام.

پابلو زابالتا: من فکر می کنم او فصلی باورنکردنی با باشگاهش سپری کرد و یکی از دلایل قهرمانی تیمش بود. به نظر من او جام جهانی خوبی نیز گذراند.

ونسان کمپانی: به عنوان یک مدافع میانی نیز من بازیکن دیگری از منچستر سیتی انتخاب می کنم. او فصل فوق العاده ای با باشگاهش سپری کرده است و جام جهانی خوبی نیز داشته است. او همچنین یک رهبر باور نکردنی است. در هر تیمی او یک ستاره مطلق است.

متس هوملز: بعد از کمپانی من سراغ بازیکن دیگری از تیم قهرمان جهان می روم. این ملی پوش آلمانی، بازیکنی است که آرزوی پیوستن وی به منچستر یونایتد را دارم. او یکی از دلایل قهرمانی آلمان در جام جهانی بود. او گل های مهمی به ثمر رساند، اما در دفاع نیز فوق العاده عمل کرد.

فیلیپ لام: در دفاع چپ من این بازیکن را در تیمم می خواهم. او بازیکنی فوق العاده است. در جام جهانی به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد، اما از وی در تیمم به عنوان مدافع چپ استفاده می کنم. او به مربیان گزینه های زیادی برای استفاده کردن می دهد و توانایی بازی در هر پستی را داراست. او یک بازیکن باورنکردنی و یک رهبر واقعی است و من فکر می کنم که او آلمان را به سمت قهرمانی در جام جهانی هدایت کرد.

یحیی توره: به نظر من یحیی توره بهترین هافبک دفاعی جهان است. من تصور می کنم که او کلید قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر بود و من همیشه یکی از تحسین کنندگان او بوده ام. او فصل فوق العاده دیگری سپری کرد.

تونی کروس: بعد از توره بازیکن دیگری از قهرمان جهان را در نظر دارم. او در جام جهانی بازیکنی باورنکردنی بود و در چند سال اخیر فوق العاده بوده است. من تصور می کنم که شاید او دسته کم گرفته شده ترین ستاره حال حاضر جهان است.

آرین روبن: من روبن را در سمت راست در نظر گرفته ام. او جام جهانی فوق العاده ای سپری کرد. بدون او من فکر نمی کنم که هلند می توانست چنین جام جهانی سپری کند. برخی گل هایش بر روی حرکات انفرادی به ثمر رسید. بنابراین او بازیکن سمت راست من است.

آنخل دی ماریا: در سمت دیگر دی ماریا است. او احتمالا بهترین بازیکن از لحاظ پیشرفت در سطح بازی در 18 ماه اخیر بوده است. او اکنون در باشگاه من منچستر یونایتد بازی می کند و تاثیر فوق العاده ای در این تیم در فصل جاری داشته است.

توماس مولر: جام جهانی او فوق العاده بود. به ثمر رساندن این تعداد گل در جام جهانی با وجود سن کمی که دارد نشان از استعداد ویژه او دارد. از نظر بسیاری از مردم او بازیکنی است که نمایشی بازی نمی کند، اما من این خصوصیت او را دوست دارم، زیرا به او در راه به ثمر رساندن گل های زیاد کمک می کند.

کریستیانو رونالدو: آخرین بازیکن در تیم من کریستیانو رونالدو است. به نظر من او بهترین بازیکن جهان است. من نمی خواهم چیز بیشتری در مورد او بگویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>