اسکرول بار

رائول: رئال مادرید تنها مقصد من در اسپانیا خواهد بود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاپیتان پیشین تیم رئال مادرید گفت که اگر روزی بخواهد به فوتبال کشورش بازگردد به تیمی جز کهکشانی‌ها ملحق نخواهد شد.




به گزارش ورزش 22،رائول گونزالس که اخیراً در نقش بازیکن - مدیر به تیم نیویورک کاسموس در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) پیوسته ادعا کرد اگر به او پیشنهاد کار در رئال مادرید داده شود سخت می‌‌تواند آن را رد کند.

رائول 37 ساله که 18 سال از بهترین دوران بازیگری‌اش را در رئال مادرید سپری کرد و در این مدت شش قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، در جمع خبرنگاران گفت: پس از ترک السد قطر همه به من می‌گفتند که به رئال مادرید برو. خودم می‌دانم این اتفاق رخ خواهد داد اما قبل از آن باید تجربه کافی در زمینه مربیگری و مدیریت به دست آوردم. بدون تجربه مربیگری نمی‌شود هدایت تیمی مثل رئال مادرید را برعهده گرفت. مربیگری مثل بازیگری نیست و به همین دلیل هیجان زیادی دارم که این کار را در نیویورک کاسموس انجام دهم.

وی ادامه داد: اگر روزی به اسپانیا برگردم برای رئال مادرید کار خواهم کرد چون این تیم خانه من است، جایی که در آن رشد کردم و دوستان زیادی دارم اما در حال حاضر روی پروژه نیویورک کاسموس تمرکز دارم. همیشه دوست داشتم که بازی در فوتبال آمریکا به خصوص در کاسموس را تجربه کنم چون تیم باقدمتی است و بازیکنانی مانند پله و بکن‌باوئر برای آن بازی کرده‌اند.

کاپیتان پیشین کهکشانی‌‌ها تصریح کرد: زمانی که به اینجا آمدم شک نداشتم که می‌خواهم با این تیم بزرگ قرارداد ببندم و می‌توانم به پیشرفت آکادمی این باشگاه کمک و برای آن بازی کنم. آمدن به آمریکا برای من و خانواده‌ام چالش بزرگی است و من هر کاری بتوانم انجام می‌دهم تا مطمئن شوم که پروژه تیم موفقیت‌آمیز است.

نظرات  (۳)

like

like

  • مهندس راد
  • سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    < /body>