اسکرول بار

پیگرینی: ماندن یا نماندنم در من‌سیتی به نتیجه بازی با رم بستگی دارد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ربی تیم فوتبال منچسترسیتی تأکید کرد که اخراج یا ماندنش را نتیجه آخرین بازی شاگردان وی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری تعیین نمی‌کند.





به گزارش ورزش 22،منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید رم را شکست دهد یا اینکه به تساوی همراه با گل دست پیدا کند و امیدوار باشد که زسکا مسکو در دیگر بازی گروه E به بایرن مونیخ ببازد. این موضوع سبب شده گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال برکناری پیگرینی در صورت ناکامی برای صعود صورت بگیرد.

پیگرینی که امشب بهترین بازیکن خود در فصل جاری، سرخیو آگرو را در اختیار ندارد، با تأکید بر توانایی تیمش برای کنار آمدن با غیبت آگرو، اظهار داشت: ریکاوری آگرو به هفته‌‌های اول بستگی دارد. مقطع ابتدایی هر کاری اهمیت زیادی دارد اما تیم ما به یک بازیکن وابسته نیست و من امیدوارم بازیکنانم این موضوع را ثابت کنند.

وی افزود: فکر می‌کنم منچسترسیتی صعود خواهد کرد اما نتیجه این بازی سرنوشت مرا رقم نخواهد زد. من هرگز از سوی مسئولان باشگاه تحت فشار قرار نگرفته‌ام. هدف ما در بدو شروع کارمان در لیگ قهرمانان صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود. تیم خوبی داریم اما مرتکب شدن اشتباهات فراوان در سایر بازی‌ها به خصوص در بازی برابر زسکا باعث شده شرایط‌‌مان سخت شود.

سرمربی من‌سیتی گفت: در بازی قبلی برابر بایرن مونیخ نشان دادیم که برای صعود می‌جنگیم و من مطمئنم که اگر یک بازی خوب دیگر ارائه کنیم به این هدف خواهیم رسید. برای منچسترسیتی حضور در مرحله یک هشتم نهایی اهمیت فراوانی دارد.

منچسترسیتی امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان رم، نایب قهرمان فصل گذشته سری A است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>