اسکرول بار

توضیح ثبت احوال درباره بازیکنان صغر سن :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

توضیح ثبت احوال درباره بازیکنان صغر سن

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

سازمان ثبت احوال درباره بازیکنان صغر سن در فوتبال پایه ایران توضیخاتی را ارائه کرد.




به گزارش ورزش 22،به نقل از ایسنا، سازمان ثبت احوال کشور درباره موضوع صغر سن در بازیکنان فوتبال و وجود دو کد ملی برای یک بازیکن پاسخ داد: « در پاسخ به ادعای مطرح شده مبنی بر وجود دو کد ملی برای یکی از بازیکنان اعلام می‌دارد، شماره ملی عددی ده رقمی و منحصر به فرد می‌باشد که به هر شخص ایرانی اختصاص می‌یابد و برای یک شخص دو کد ملی و یا یک کد ملی برای دو نفر با مشخصات هویتی واحد امکان‌پذیر نمی‌باشد و هر گونه ادعا در این خصوص کذب و غیر واقعی می‌باشد. چنانچه نامبرده دارای مستندات قانونی می‌باشد می‌تواند با مراجعه به اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت احوال مدارک خود را ارائه دهد تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.»

ابوالفضل قلی‌پور، سرمربی تیم فوتبال نونهالان مقاومت تهران گفته بود: علیرضا خدایی که سال گذشته در تیم نونهالان پرسپولیس بازی می‌کرد، امسال سن شناسنامه اش را یک سال کوچکتر کرده است و در نونهالان این تیم بازی می‌کند. من از طریق یکی از دوستانم در اداره ثبت احوال درباره این بازیکن استعلام کرده ام و حاضرم ادعای خودم را با ارائه سند ثابت کنم. علیرضا خدایی،‌ فرزند علی‌اکبر دو تا کد ملی در سیستم ثبت احوال دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>