اسکرول بار

رونالدو: بدون تردید توپ طلا به کریستیانو خواهد رسید :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رونالدو پس از اعلام نظر خود راجع به برنده توپ طلا, عنوان کرد که کروس او را تحت تاثیر قرار داده است.




به گزارش ورزش 22،رونالدو نازاریو برای تماشای بازی تیم سابق خود برابر لودوگورتس شب گذشته به برنابئو رفته بود. او پس از بازی عنوان کرد که تحت تاثیر نحوه بازی و کنترل توپ کهکشانی ها قرار گرفته است.

"بله، در رئال مادرید بیش از هر جای دیگری احساس در خانه بودن، دارم. برای چند روز به اینجا آمده ام. هر جا که باشم بازی های رئال مادرید را دنبال می کنم. آنها تیم فوق العاده ای در اختیار دارند. ما باید به همین ترتیب ادامه دهیم تا مثل فصل گذشته در پایان فصل بتوانیم عناوین قهرمانی را جشن بگیریم."

سپس او در مورد عملکرد کریستیانو رونالدو گفت: "کریستیانو بهترین مهاجم دنیاست. او کاری می کند که مردم دوست دارند ببینند، و گلزنی می کند. هواداران به اندازه من از دیدن بازی های او لذت می برند. کاری که او انجام می دهد شگفت انگیز است. در زمان من چنین آماری غیرقابل تصور بود اما او شایسته اینهاست. او کیفیت فوق العاده ای دارد، و هوشمندانه به حریف ضربه می زند.

تماشای بازی او شگفت انگیز است. او مهارت های تکنیکی خود را با قدرت بدنی اش بسیار خوب ترکیب کرده است. کروس نیز مرا تحت تاثیر قرار داده است؛ او یک استعداد ناب است."

سپس در مورد نمایش لئو مسی و CR7 افزود: "هر دو عالی عمل کرده و می کنند اما بدون تردید توپ طلا امسال به کریستیانو تعلق دارد."


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>