اسکرول بار

زانتی: مسی هیچگاه دست از سورپرایز کردن مردم برنمی‌دارد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین در تمجید از ستاره بارسلونا او را بهترین بازیکن جهان توصیف کرد.

به گزارش ورزش 22،خاویر زانتی در مصاحبه‌ با سایت فیفا که به کمک شبکه تلویزیونی «INTER CHANNEL» انجام شد، با تمجید از هم‌تیمی پیشین خود گفت: سیمئونه همیشه در داخل و خارج از زمین همانند یک مربی بود. از دستاوردهای او به عنوان مربی که با فداکاری و سختکوشی به دست آمده، شگفت‌زده نشدم. با تمام احترامی که برای کارلو آنچلوتی و یواخیم لو قائلم ولی فکر می‌کنم سیمئونه با اتلتیکومادرید آنقدر خوب کار کرده که شایسته کسب عنوان بهترین مربی سال است.

این هافبک بازنشسته که دوران درخشانی را در اینتر گذراند و در ایتالیا به او لقب کاپیتانو داده‌اند، تصریح کرد: نمی‌توانم به شما بگویم که اوضاع در انتخاب بهترین بازیکن جهان چطور باید پیش برود، چون هر سه کاندیدا بازیکنان ارزشمندی هستند. انتظار رأی‌گیری نزدیکی را دارم و البته که مانوئل نویر شایسته حضور در چنین جایگاهی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسی توپ طلا را از آن خود کند، او بازیکنی فوق‌العاده است. لئو هیچگاه دست از سورپرایز کردن مردم برنمی‌دارد و در یک لحظه قادر است با مهارت‌های خاص خود دست به کاری تماشایی بزند و تیمش را به پیروزی برساند. به نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است.

خاویر زانتی در طول 17 سالی که در تیم ملی آرژانتین عضویت داشت 145 بازی ملی انجام داد و رکورد بیشترین بازی ملی برای آلبی‌سلسته در تمامی ادوار را به خود اختصاص داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>