اسکرول بار

10 نکته از استقلال، استقلال‌خوزستان :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

10 نکته از استقلال، استقلال‌خوزستان

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ

خوزستان استانی است که طرفداری از استقلال و رنگ آبی در آن همیشه غالب بوده است....




به گزارش ورزش 22،با آنکه استقلال‌خوزستان تازه 2 سال است در لیگ حضور دارد، معهذا نکات زیادی برای این بازی قابل ذکر است.

1. دو تیم در 3 بازی، 2 گل به هم زده اند ولی آبی های تهران 2 بار برنده شده اند.

2. تاج در خوزستان از ابتدا، محبوب بوده است. نکته اینکه در سال 1352، تاج خوزستان به لیگ تخت جمشید صعود کرد اما فدراسیون اعلام کرد حضور 2 تیم همنام در لیگ باعث بروز تبانی و فساد می‌ شود و لذا به جای تاج خوزستان، تیم فولاد صنعت نفت آبادان را جایگزین داشتند.

3. برای اولین بار در سال 1368 به استقلال اهواز اجازه شرکت در لیگ کشور داده شد. حالا در لیگ فوتبال ما، این احتمال بالقوه وجود دارد که با صعود استقلال اهواز به لیگ‌برتر، دو تیم از خوزستان به نام استقلال، در اهواز میزبان حریفان هستند.

4. سهراب بختیاری زاده که در دوران اوج بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بود، در 40 سالگی فوتبال خود را در استقلال‌خوزستان تمام کرد.

5. بازیکنان بزرگی در 2 سال اخیر یاران مشترک 2 تیم بوده اند که معتبرترین و معروف ترین آنها ایمان مبعلی و میلاد میداوودی بوده اند.

6. با وجود آنکه حضور استقلال‌خوزستان یا اهواز به زعم فدراسیون فوتبال در لیگ تخت جمشید ایجاد تبانی و فسادی کرد با آن حال نتایج میانگین آبی های اهواز برابر استقلال همیشه قوی بوده است که از آن جمله به برد 2ـ صفر سال گذشته استقلال‌خوزستان می‌ توان اشاره کرد.

7. سال 87، استقلالی های خوزستان بدترین باخت خود را برابر استقلال تهران متحمل شده و 6 ـ یک به استقلالی ها باختند که در پایان لیگ قهرمان مسابقات آن سال شد.

8. بازی رفت 2 تیم با گل دقیقه 92 سجاد شهباززاده به پایان رسید. گل شهباززاده اولین گل سه امتیازی او برای استقلال بود. شهباززاده بعد از آن در 15 بازی آینده 7 گل برای آبی ها زده و بهترین گلزن این تیم در لیگ شد.

9. تنها دیدار استقلال تهران و استقلال‌خوزستان در لیگ به میزبانی اهواز را استقلال 2 ـ صفر باخته است. استقلالی های خوزستان بخاطر آن برد 2 ـ صفر مصمم هستند تا میهمان قدرتمند خود را شکست دهند.

در 2 سال اخیر تنها 2 تیم مسابقات لیگ هستند که سرمربی خود را حفظ کرده اند. ویسی و قلعه‌نویی، در 2 سال جاری پرسپولیس (درخشان)، سایپا(جلالی)، پیکان (ابراهیم‌زاده و مرفاوی)، راه‌آهن (استیلی)، فولاد (اسکوچیچ)، ملوان (ایراندوست ـ مسیلوویچ و کریمی)، صبا (تارتار)، ذوب ( گل‌محمدی)، سپاهان (فرکی)، پدیده (مرزبان)، تراکتور (اولیویرا و رسول خطیبی)، گسترش فولاد (کمالوند) و نفت‌مسجدسلیمان (باقری نیا و مکوندی) تیم ها و مربیانی هستند که جایگزین مربیان ابتدای فصل این تیم ها شده اند.


ورزش3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>