اسکرول بار

آربلوا: به زودی با کاسیاس شام می خورم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آربلوا: به زودی با کاسیاس شام می خورم

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

آلوارو آربلوا پس از مدت ها موفق شد برای رئال گلزنی کند. او شب گذشته گل سوم تیمش را وارد دروازه لودوگورتس کرد.




به گزارش ورزش 22،همین گلزنی بهانه ای شد برای خبرنگاران تا آربلوا را سوژه سوالات خود قرار دهند. از آربلوا در مورد شکایت فدراسیون فوتبال اسپانیا از رئال، بارسا، دپورتیوو، رایووایکانو و اتلتیکو، بخاطر توهین هوادارانشان به تیم های حریف، پرسشی مطرح شد.

مدافع راست رئال در پاسخ چنین گفت:" هیچگاه تشویقمان نکرده اند و حالا می خواهند رئال مادرید را به عنوان یک نمونه برای اخظار به تیم های دیگر مجازات کنند. مسلما کسی از توهین به تیم حریف در ورزشگاه ها خوشش نمی آید اما واقعا نمی توان مرزی بین شعارهای خوب و بد قائل شد. در برنابئو هواداران ما بیش ار از هر چیزی، به حمایت از ما می پردازند و ما همیشه از بازی برای این هواداران احساس غرور می کنیم."

آربلوا در مورد اختلافات قدیمی اش با کاسیاس گفت:" همسران ما رابطه بسیار خوبی باهم دارند و فکر می کنم به زودی من و ایکر نیز باهم شام خواهیم خورد."

آربلوا در مورد اظهارات دوست صمیمی اش "ژابی آلونسو"، در مورد اینکه نویر بهترین دروازه بان دنیاست و نیز شانس نویر برای تصاحب توپ طلا گفت:" البته درک می کنم که ژابی خواسته از هم تیمی اش حمایت کند و فکر نمی کنم دلیل خاص دیگری داشته باشد. نویر دروازه بان بزرگی است اما در مقابل رونالدو شانسی برای تصاحب توپ طلا ندارد. کریستیانو بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست و توپ طلا به او می رسد."


ورزش3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>