اسکرول بار

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال از زبان عضو هیات مدیره :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عضو هیات مدیره استقلال گفت: «هواداران نگران نباشند؛ ما سعی می کنیم بازیکنان خوبی را در نیم فصل جذب استقلال کنیم.»





به گزارش ورزش 22،رضا صادق پور درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: «قرار است امروز آقای قلعه نویی لیست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار دهد تا درباره جذب آنها هماهنگی های لازم صورت بگیرد. همچنین در این جلسه لیست بازیکنانی که مدنظر کادرفنی نیستند، در اختیار باشگاه قرار می گیرد تا درباره جدایی آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.»

 

وی درباره آخرین شرایط آندرانیک تیموریان تاکید کرد: «قرار است افشارزاده امروز به باشگاه بیاید تا در جلسه ای که امروز با اعضای هیات مدیره برگزار می کنیم درباره وضعیت آندو بحث کنیم.»

 

صادقپور درباره پیوستن رضا عنایتی گفت: «قلعه‌نویی به صورت شفاهی خواستار جذب بابک حاتمی و میلاد نوری شده بود اما در مورد عنایتی امروز همه چیز مشخص می‌شود.»

 

وی با اشاره به وضعیت آکادمی استقلال اظهار داشت: «افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارد و خوشبختانه همه چیز در آکادمی خوب پیش می‌رود. در خصوص بحث زمین تمرین، البسه بازیکنان، سالن سونا و استخر و... شرایط مساعدی را فراهم کرده‌ایم و در کنار آن بحث ساماندهی مدارس را نیز داریم.»

 

صادقپور در پایان افزود: «هواداران نگران نباشند؛ ما سعی می کنیم بازیکنان خوبی را در نیم فصل جذب استقلال کنیم.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>