اسکرول بار

بارسلونا با هت‌تریک مسی دربی کاتالونیا را فتح کرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا با تحمیل شکستی سنگین به همشهری خود، هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را پشت سر گذاشتند.




به گزارش ورزش 22،در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ،‌ همشهری خود اسپانیول را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.

دراین بازی نخست این اسپانیول بود که با گل دقیقه 13 سرخیو گارسیا پیش افتاد اما با سه گل لیونل مسی در دقایق 45 و 50 و81،  یک گل از جرارد پیکه در دقیقه 53 و گلی دیگر از پدرو رودریگس در دقیقه 77 بارسلونا ورق را به سود خود برگرداند و سه امتیاز دربی کاتالونیا را از آن خود کرد.

بارسلونا با سه امتیاز این بازی 34 امتیازی شد تا به رده دوم جدول لالیگا برگردد و فاصله خود را با رئال مادریدِ صدرنشین به دو امتیاز کاهش دهد.

هفته چهاردهم لالیگا امشب با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در اولی ویارئال میزبان رئال سوسیه‌داد است و در بازی دوم گرانادا از والنسیا پذیرایی می‌کند.

در جدول پس از رئال 36 امتیازی و بارسلونا 34 امتیازی،‌ اتلتیکومادرید با 32 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>