اسکرول بار

ابراهیم‌زاده: می‌توانم تیم امید را به المپیک ببرم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در حالی که قرار است تا ساعاتی دیگر نام سرمربی ایرانی تیم امید اعلام شود، از منصور ابراهیم زاده به همراه محمد خاکپور به عنوان گزینه های جدی هدایت تیم امید نام برده می شود.


به گزارش ورزش 22،ابراهیم زاده مدتی است به صورت توافقی از پیکان جدا شده است و به همین احتمال این که به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شود زیاد است. این خبری است که حبیب کاشانی مدیر تیم امید هم دقایقی پیش آن را تایید کرد.

با این حال ابراهیم زاده در گفتگو با ورزش سه ادعا کرد که هنوز صحبتی با او برای سرمربیگری در تیم امید نکرده اند: هنوز با من صحبتی در مورد سرمربیگری تیم امید شده است. چه قبل از انتخاب کرانچار و چه بعد از آن صحبتی با من در این باره نشده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا می تواند تیم امید را به المپیک ریو ببرد هم گفت: من فکر می کنم تمام مربیان ایرانی که در لیگ برتر فعالیت می کنند می توانند این کار را انجام بدهند و من هم از این قاعده مثتنی نیستم.

ورزش3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>