اسکرول بار

ون گال: ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم دی ماریا معجزه کند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدیر منچستر یونایتد، لوئیس ون گال شکستن رکورد امضای باشگاه، جناح سابق رئال مادرید فرشته دی ماریا ستوده است و هلندی اصرار دارد که آنها باید ادامه یابد تا پایان پنجره نقل و انتقالات برای ایجاد یک تیم رقابتی را خریدهای است.
 




                                                                               DiMariaVanGaa                              

DiMariaVanGaal

به گزارش ورزش 22در سخنرانی روز پنجشنبه از دی ماریا به عنوان جدیدترین تعداد باشگاه 7، ون گال ستوده علاوه بر این دی ماریا را به تیم ملی اما من هشدار داده خواهد شد که تمام مشکلات باشگاه را حل نمی کند یک شبه.

"من بسیار خوشحالم که اطلاعات ما یک چنین پخش کلاس در تیم ملی ما هستم و آن را مهم او یک بازیکن تیم است - این چیزی است که من دوست دارم acerca دی ماریا.

"من می توانم بازی ما سرعت بخشیدن اما من می تواند همچنین در جهت منافع تیم بازی و به همین دلیل ما او را برگزیده ام.

"من امیدوارم که من باید ما نتایج خوبی را اما نمی توان انتظار داشت، که بعد از آموزش دو روز، من به معجزه من خوانده ام acerca است.

"او به فلسفه ما متناسب بنابراین من می تواند سیستم را برای او تغییر و شاید من باید انجام دهید که در آینده، مثل من در برابر سوانسی سیتی در حال حاضر انجام می شود.

"او در رئال مادرید بازی را نه تنها به عنوان یک بازیکن، اما بال گسترده ای در هافبک همچنین به طوری که است همچنین به همین دلیل ما در حال متقاعد شال موفقیت من."

دی ماریا اضافه شده که من خوشحال است که در این باشگاه است و آماده بازی در هر زمان و هر کجا که مربی تیم می خواهد باشد.

"این در مدیریت بستگی دارد و جایی که من می خواهد به من بازی کند.

"من اینجا می آیند برای برای تیم کار می کنند و من آماده بازی در هر موقعیت من به می خواهد هستم. من فقط می خواهم برای کمک به این باشگاه تبدیل شدن به موفق است. "

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>