اسکرول بار

پیروزی قاطع چلسی و منچسترسیتی در شب برتری دیرهنگام آرسنال :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در شبی که شاگردان آرسن ونگر به لطف گل دقایق پایانی مهاجم شیلیایی خود از سد ساوتهمپتون گذشتند، تیم‌های چلسی و منچسترسیتی قدرتمندانه مقابل رقبای‌ خود به برتری رسیدند.




به گزارش ورزش 22،پرونده هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (چهارشنبه) با انجام 4 دیدار بسته شد که طی آن تیم‌های چلسی، منچسترسیتی و آرسنال مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

چلسی که در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای تاتنهام بود موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر از سد میهمان خود بگذرد. به این ترتیب آبی‌پوشان لندنی رکورد 24 سال شکست‌ناپذیری خود در این  ورزشگاه مقابل اسپرزها را حفظ کردند. برای آبی‌پوشان لندنی در این دیدار ادن ازار (19)، دیدیه دروگبا (22) و لوئیک رمی (73) گلزنی کردند. شاگردان ژوزه مورینیو با این برد 36 امتیازی شدند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند. تاتنهام هم با قبول این شکست 20 امتیازی باقی ماند و در حال حاضر در مکان دهم جدول 20 تیمی لیگ برتر است.

در دیداری دیگر ساندرلند در حالی که در خانه‌اش میزبان منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی بود با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد. ساندرلند ابتدا با گل دقیقه 19 کونور ویکهام از میهمان خود پیش افتاد اما در ادامه شاگردان مانوئل پیگرینی با گلزنی سرخیو آگرو (21 و 71)، استوان یووتیچ (39) و پابلو زابالتا (55) نتیجه را به سود خود تغییر دادند.
منچسترسیتی با این برد 30 امتیازی شد و با استحکام جایگاه دومی خود، فاصله 6 امتیازی‌اش را با چلسی صدرنشین حفظ کرد. ساندرلند هم با 14 امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است.

آرسنال هم با تک‌گل دقیقه 89 الکسیس سانچس موفق شد ساوتهمپتون را در ورزشگاه امارات از پیش‌ رو بردارد. توپچی‌های لندن با این برد دیرهنگام 23 امتیازی شدند و به مکان ششم جدول این رقابت‌ها صعود کردند.

دیدار تیم‌های اورتون و هال‌سیتی هم در ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پس از پایان هفته چهاردهم لیگ برتر چلسی با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های منچسترسیتی، ساوتهمپتون و منچستریونایتد به ترتیب با 30، 26 و 25 امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>