اسکرول بار

شمس: از پیروزی در اولین گام خوشحالم/ حریف‌مان کم آورد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز از پیروزی شاگردانش مقابل نماینده لبنان ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

حسین شمس

  به گزارش ورزش 22،  در نخستین دیدار از گروه B جام باشگاه‌های فوتسال آسیا که در چین در حال برگزاری است امروز (یکشنبه) تیم دبیری تبریز موفق شد با نتیجه 5 بر یک بر بَنک آف بیروت لبنان غلبه کند و نخستین گام را محکم بردارد. گل‌های دبیری را جواد اصغری (16)، وحید شفیعی (24)، فرید نمازی (35)، فرهاد فخیمی (38) و نصرالله مومن (39) به ثمر رساندند.

حسین شمس، سرمربی دبیری تبریز در پی پیروزی شاگردانش مقابل نماینده لبنان گفت: در هر تورنمنتی کسب پیروزی در بازی نخست از اهمیت بالایی برخوردار است چون بازیکنان با توجه به شرایط آن تورنمنت به طور کامل با هم هماهنگ نیستند. با توجه به اینکه این نخستین بازی‌‌مان در این رقابت‌ها بود نتیجه‌ای که رقم خورد نتیجه خوبی بود و از این بابت خوشحالم.

وی افزود: نیمه اول با روند کُندی آغاز شد و ما ابتدا سعی کردیم خودمان را با شرایط بازی وفق دهیم و در نیمه دوم هم حریف لبنانی ما به لحاظ بدنی کمی کم آورد. در مقابل بازیکنان ما آمادگی کامل برای بازی در تمام طول 40 دقیقه را داشتند.

دژان دِدوویچ، سرمربی بَنک آف بیروت هم عنوان کرد: برای این پا به این مسابقات گذاشتیم که بدانیم وضعیت‌مان چطور است و حالا متوجه این موضوع شدیم. در نیمه نخست بازی خوبی انجام دادیم و تنها یک گل خوردیم و دو یا سه فرصت گلزنی را از دست دادیم.

وی گفت: متأسفانه بازیکنان ما در نیمه دوم خسته شدند، نیمه‌ای که نیمکت قوی دبیری تبریز کمک شایانی به آنها در کسب این پیروزی کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>