اسکرول بار

نوروزی:‌ 3 ماه دیگر بازی می‌کنم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نوروزی:‌ 3 ماه دیگر بازی می‌کنم

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه در مورد کنار گذاشتنم از لیست حرفی با من نزده و تاکنون چنین بحثی مطرح نبوده است.




به گزارش ورزش 22،رضا نوروزی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد وضعیتش گفت: سه ماه و یک هفته از جراحی من می‌گذرد و مدتی است فیزیوتراپی تمام شده است. در حال حاضر وزنه می‌زنم و کارهای تعادلی انجام می‌دهم. اگر خدا بخواهد اوایل اسفند بازی خواهم کرد. من یک ماه دیگر دویدن را شروع خواهم کرد و دو ماه دیگر بدنسازی می‌کنم. ان‌شاءالله اوایل اسفند برمی‌گردم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس دنبال مهاجم است و باشگاه شاید نام او را از لیست خارج کند اظهار داشت: آخرین بار که با درخشان صحبت کردم، او گفت که در پرسپولیس می‌مانم. حالا نمی‌دانم نظرشان عوض شود یا خیر، اما دوست دارم در پرسپولیس بمانم و این مدتی که غایب بودم را جبران کنم. تا الان که چنین بحثی مطرح نشده و من هم خیلی انگیزه دارم که برگردم.

نوروزی در خصوص بازی با ذوب آهن در نیمه نهایی گفت:‌ وضعیت پرسپولیس خیلی بهتر شده و امیدوارم در این بازی هم برنده شود تا به فینال برسد. بازی با ذوب آهن آسان نیست ولی پرسپولیس می‌داند که این بازی برای خودش و هواداران چقدر مهم است. بازیکنان پرسپولیس قطعا انگیزه زیادی دارند و مطمئن باشید که بهترین بازی را انجام خواهند داد. به فینالیست شدن پرسپولیس خیلی خوشبین هستم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>