اسکرول بار

کفاشیان: اگر وزارت ورزش اجازه کار با کرانچار را بدهد با او قرارداد می‌بندیم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تاکید کرد که در صورت تایید وزارت ورزش و جوانان با زلاتکو کرانچار برای حضور در تیم فوتبال المپیک قرارداد امضا خواهند کرد.






به گزارش ورزش 22،علی کفاشیان پس از جلسه کمیسیون تأیید مربیان خارجی برای بررسی صلاحیت زلاتکو کرانچار جهت هدایت تیم فوتبال المپیک کشورمان، اظهار داشت: با توجه به بخشنامه‌ای که در وزارت ورزش وجود دارد، باید صلاحیت مربیان خارجی در این کمیته بررسی شده و سپس نتیجه را به اطلاع شورای برون مرزی برسانیم.

وی افزود: ما زلاتکو کرانچار را در کمیته توسعه و فنی فدراسیون فوتبال مورد ارزیابی قرار دادیم و او برای بستن قرارداد مورد قبول واقع شد اما پیش از امضای قرارداد باید این مربی را به وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌کردیم. این کار صورت گرفت و امروز هم جلسه‌ای در حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد و با گروهی که تشکیل شده سؤالاتی را در خصوص این مربی مطرح کردند. سؤالاتی که در خصوص کرانچار پرسیده شد فقط فنی نبود و در خصوص مسائل اجتماعی، توانمندی و دیگر مسائل هم مواردی مطرح شد. قرار است بعد از بررسی این کارگروه نظر نهایی به ما داده شود و اگر وزارت ورزش و جوانان اجازه بدهد با کرانچار قرارداد می‌بندیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه مربی تیم المپیک چه شرایطی باید داشته باشد و آیا تأیید صلاحیت‌ها فقط مربوط به مربیان خارجی می‌شود، گفت: تمام مربیان داخلی و خارجی موظف به رفتار و شئونات اسلامی هستند. مطمئنا اگر تخلفاتی از سوی مربیان در سال‌های گذشته رخ داده باشد از کار کردن با آنها معذوریم و نمی‌توانیم از مربیان سابقه‌دار کار بگیریم.

در حال تکمیل


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>