اسکرول بار

احتمال غیبت کمپانی در بازی من‌سیتی - رم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

احتمال غیبت کمپانی در بازی من‌سیتی - رم

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ب.ظ

مدافع بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی به احتمال فراوان جدال بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر جالوروسی را از دست خواهد داد.





به گزارش ورزش 22،مانوئل پیگرینی؛ وینتسنت کمپانی، کاپیتان بلژیکی تیمش را به دلیل مصدومیت همسترینگ از فهرست تیم برای دو بازی بعدی آبی‌پوشان شهر منچستر خط زده و منتظر گزارش تیم پزشکی باشگاه است تا ببیند آیا می‌تواند از مدافع کهنه‌کار خود برای بازی برابر رم استفاده کند یا  خیر.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در لیگ قهرمانان اروپا روی لبه تیغ قرار دارد و برای کسب جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی باید در بازی آخر خود که دو هفته دیگر در خانه رم است پیروز شود اما نبود کمپانی در قلب دفاع آبی‌ها می‌تواند ضربه سنگینی به تیم تحت هدایت مانوئل پیگرینی بزند.

پیگرینی در این باره گفت: کمپانی نمی‌تواند ما را در دو بازی بعدی‌ برابر ساندرلند و اورتون همراهی کند و این قطعی است اما باید ببینیم که آیا او می‌تواند به بازی برابر رم برسد یا نه. همه چیز به نظر پزشک تیم بستگی دارد. شرایط سختی است چون من بدون نظر پزشک تیم نمی‌توانم چیزی درباره او بگویم. نمی‌دانم مصدومیت عضلانی او در چه حد است. با وضعیتی که اکنون دارد خیلی سخت است تشخیص دهیم که آیا به بازی برابر رم می‌رسد یا خیر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>