اسکرول بار

مورینیو: اِزار دیر یا زود قراردادش را با چلسی تمدید خواهد کرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی آبی‌پوشان لندنی اطمینان دارد هافبک بلژیکی‌اش در چلسی خواهد ماند.



به گزارش ورزش 22،براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، ادن ازار از ژوئن 2014 از طریق مدیر برنامه‌های خود با سران باشگاه چلسی در حال مذاکره برای تمدید قراردادش است و اگر این اتفاق رخ دهد او تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندنی از اواخر فصل گذشته در کانون توجه پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

ژوزه مورینیو در این خصوص به خبرنگاران گفت: به سن بازیکنان چلسی که نگاه می‌کنید می‌بینید دیدیه دورگبا و جان تری بالای 30 سال هستند و بقیه بازیکنان زیر 30 سال. تنها برانیسلاو ایوانوویچ 30 سال کامل دارد و مابقی بازیکنان جوان هستند. آنها از بودن در چلسی خوشحال هستند مثل اسکار که قراردادش را تمدید کرد و ازار هم که برای ماندنش اعلام آمادگی کرده است. ادن دیر یا زود قرارداد جدیدی را به امضا خواهد رساند. اسکار و ازار می‌توانند بازیکنان پایه‌ای چلسی در چند سال آینده باشند.

وی همچنین در خصوص کاپیتان تیم چلسی که قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، اظهار داشت: نگران نباشید، نگران قرارداد تری نباشید، چون او هم از این بابت نگرانی ندارد. ما هم نگران نیستیم، چون هیئت مدیره باشگاه پیش از همه ما به فکر است.

چلسی در حال حاضر با 33 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و با منچسترسیتی، تیم دوم جدول شش امتیاز اختلاف دارد. شاگردان ژوزه مورینیو در فصل جاری این رقابت‌ها تاکنون پذیرای شکست نبوده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>