اسکرول بار

مخالفت ۷۸ درصدی هواداران بارسلونا با طرح پیراهن فصل آینده :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


بر اساس نظرسنجی یک روزنامه چاپ کاتالونیا ۷۸ درصد هواداران بارسلونا مخالف سنت‌شکنی باشگاه در تغییر طرح پیراهن آبی و اناری‌پوشان هستند.



به گزارش ورزش 22،روز گذشته روزنامه «آس» اسپانیا در گزارشی اختصاصی طرح جدید پیراهن‌های اول و دوم تیم فوتبال بارسلونا را برای فصل 16-2015 منتشر کرد. بر اساس تصاویر منتشرشده لباس‌ اول این تیم که به رنگ آبی‌و‌اناری است نوارهای راه‌ راه‌ عمودی آن به راه‌ راه‌های افقی تغییر خواهد کرد. در تاریخ 115 ساله باشگاه بارسلونا این اولین باری است که طرح راه‌ راه پیراهن کاتالان‌ها به شکل افقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کاتالان‌ها مخالف سنت‌شکنی باشگاه خود هستند.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود اقدام به انتشار آمار نظرسننجی خود مبنی بر اینکه «آیا موافق این هستید نوارهای راه‌ راه‌ پیراهن بارسلونا از شکل عمودی به افقی تغییر کند؟» منتشر کرد که در این بین 78 درصد رأی منفی داده‌ و تنها 22 درصد رأی مثبت داده‌اند که این یعنی از هر 10 نفر 8 نفر با این تغییر موافق نیستند.

پیراهن اول بارسلونا در سال 1899 نیمی آبی و نیمی قرمز بود که به مرور زمان این طرح تبدیل به نوارهای راه‌ راه عمودی شد ولی حالا باشگاه بارسلونا قصد دارد سنت‌شکنی کند و برای نخستین بار طرح این نوارها را به شکل افقی در آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>