اسکرول بار

کین: فرگوسن یک عذرخواهی به من بدهکار است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کین: فرگوسن یک عذرخواهی به من بدهکار است

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

هافبک پیشین منچستریونایتد حاضر است تمامی اختلافاتش با سرالکس فرگوسن را به فراموشی بسپارد به شرطی که سرمربی پیشین شیاطین سرخ از او عذرخواهی کند.





به گزارش ورزش 22،روی کین که به تازگی از دستیاری پل لمبرت در تیم فوتبال استون‌ویلا کناره‌گیری کرده است، در سال 2005 به خاطر درگیری لفظی با کارلوس کی‌روش و سرالکس فرگوسن در اردوی شیاطین سرخ در منطقه آلگاروی پرتغال، از ترکیب تیم فوتبال منچستریونایتد کنار گذاشته شد و در نهایت همین موضوع باعث جدایی وی از این تیم در همان سال شد.

روی کین در گفت‌و‌گو با مجله «Four Four Two» و در پاسخ به این پرسش که «تمایل دارید با فرگوسن ملاقات کنید و یک نوشیدنی کوچک با هم بنوشید؟»، گفت: شاید، یک فنجان قهوه با هم خوردیم به شرطی که سرالکس از من عذرخواهی کند. با این شرایط مایلم با او ملاقاتی داشته باشم. اگر فرگوسن عذرخواهی کند خوشحال می‌شوم با او ملاقات کنم. فکر می‌کنم پس از جدایی‌ام از من‌یونایتد سرالکس پشت سرم بد حرف زد برای همین یک عذرخواهی به من بدهکار است.

وی افزود: آنطور که انتظار داشتم از منچستریونایتد جدا نشدم و با گل و این جور چیزها اولدترافورد را ترک نکردم. دیده بودم که برایان رابسون و استیو بروس چطور منچستریونایتد را ترک کردند ولی پایان دوره من در این تیم همانند آنها نبود.

مربی تیم ملی فوتبال ایرلند در پایان خاطرنشان کرد: اگر هواداران منچستر بگویند که روی کین دوران معمولی در منچستریونایتد داشته است تا یک دوران درخشان، مشکلی با این قضیه ندارم ولی اگر هواداران بگویند حرف‌هایی که به فرگوسن زده‌ام چرت و پرت بوده است، پس لعنت به آنها!

تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>