اسکرول بار

واکنش حنیف به خبر جدایی هاشم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

واکنش حنیف به خبر جدایی هاشم

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۲ ب.ظ
حنیف عمران زاده مدافع استقلال معتقد است که خیلی زمان لازم است تا او بتواند به شرایط آرمانی اش بازگردد و باید در تعطیلات نیم فصل مجددا بدنسازی کند.










به گزارش ورزش 22،مران زاده گفت: من از همین جا به همه جوانان ایران قول می دهم که علیدوستی همه آنها را می بیند. برای همین هم تمام تلاششان را انجام دهند.

همه به من می گویند چرا کم حرف می زنی. اما اتفاقا من از جمله بازیکنانی هستم که همیشه چه استقلال ببازد و چه ببرد، مصاحبه می کنم. من مخصوصا برای خبرنگارانی که به ورزشگاه می آیند احترام ویژه ای قائل هستم و همیشه برای اینکه هوادارها دوست دارند از شرایط تیم با خبر شوند. همه صحبت می کنم و از جمله بازیکنانی نیستم که بخواهم قائم شوم.

من همیشه مصاحبه می کنم

خدا را شکر که توانستیم راه آهن را ببریم. ما در بازیهایی هم که باخیتم اکثرا از حریف جلو بودیم. خط حمله ما خیلی خوب کار کرده است. دفاع ما کمی مشکل داشت که خدا را شکر توانستیم مشکل را برطرف کنیم. باید در دیدار با استقلال خوزستان هم سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا با خیالی راحت تر به تعطیلات نیم فصل برویم و بتوانیم در نیم فصل دوم با نفراتی که به ما اضافه می شوند بتوانیم از بازهای دور برگشت، نتایج لازم را کسب کنیم.

با شرایط آرمانی فاصله دارم

من هنوز بعد از مصدومیتی که پشت سر گذاشتم ، به شرایط آرمانی ام نرسیدم. خیلی زمان می برد تا من باز همان حنیف قبل شوم. الان منتظرم تا به امید خدا این بازی آخر مقابل استقلال خوزستان را با برد پشت سر بگذاریم و تا بتوانم در این 50روز تعطیلی لیگ، بدنسازی کنم و خودم را به شرایط آرمانی برسانم.

استقلال تمرکز ندارد

هر چند که همه کارشناسان معتقد هستند که استقلال مشکل بدنی دارد و همین مساله باعث شده تا بازیکنان استقلال در دیدار با پرسپولیس و ذوب آهن با وجود اینکه از حریف جلو بودیم، نتیجه را واگذار کنیم. اما در این دیدارها به عقیده من مشکل ما این بود که تمرکز لازم را نداشتیم. یعنی در دقایق پایانی آن تمرکز لازم را برای حفظ نتیجه نداریم.

شعارها خودجوش نبود

به نظر من هوادارهایی که می آیند در روزی که تیم برده بر علیه ما شعار می دهند، خیلی بی معرفت هستند. این چند تا بازی که استقلال نتیجه نگرفت، کسی شعار نداد . بعد آمدند در روزی که تیم برده و نتیجه گرفته علیه تیم شعار می دهند. مطمئنا این کار آنها خودجوش نبوده شما این حرف من را بگیرید و برید علت را پیدا کنید. بازیکنی که به استقلال می آید و این همه هوادار دارد هیچ وقت کم کاری نمی کند. هر کس به این تیم می آید از آبدارچی تا رییس و مدیر عامل همه برای نتیجه گیری تیم تلاش می کنند.

قهرمان می شویم

هر چند که خیلی به این حرف که استقلال در نیم فصل دوم قهرمان می شود، ایراد می گیرند. اما واقعیت این است که در دور برگشت اکثر ابزهای ما داخل خانه است و استقلال هم با نفرات جدیدی که می گیرد. شرایطش بهتر می شود و ما می توانیم با قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم.

علیدوستی همه را می بیند

به عقیده من یکی از بهترین کارهایی که فدراسیون فوتبال در چند سال اخیر انجام داده، آوردن آقای مربی بادانشی مثل علیدوستی بوده است. در این چند سال اتفاقاتی افتاد که آقای علیدوستی و همایوم شاهرخی بیرون فوتبال هستند. اما خود من فوتبالم را مدیون حمید خان هستم. او در تیم جوانان فوتبال من را مطرح کرد.در آن زمان من خیلی سنم کم بود . آقای علیدوستی خیلی بای ما زحمت کشید. از همین جا به همه بازیکنان رده سنی جوانان قول می دهم که همه آنها در هر تیمی که باشند قطعا آقای دوستی آنها را می بیند . برای همین باید همه تلاششان را انجام دهند.

جریمه صلاح بود

در این 5، 6 سالی که من در استقلال هستم امسال بهترین هیات مدیره را داریم. اگر آنها تصمیم گرفتند که باید 10 درصد از قرارداد ما بایت جریمه کم شود، حتما اینطور صلاح دانستند. چون آنها در این مدت که تیم نتیجه نمی گرفت همش از ما حمایت کردند. من مطمئن هستم حالا هم اگر خوب نتیجه بگیریم این 10% را می بخشند. افراد زحمت کشی درتیم ما هستند مثل آقای توفیقی، صاحب پناه و منصورخان معینی و صادق پور در هیات مدیره هستند که همگی افراد زحمت کشی هستند.

هاشم بیک زاده هیچ کجا نمی رود

شعار علیه بازیکن زحمت کشی مثل هاشم بیک زاده، بی انصافی هست. بازیکنی که برای استقلال می جنگد و خیلی از مواقع با وجود مشکلی که دارد بازی می کند. حقش نیست که باهاش چنین برخوردی کنند. هاشم حیلی بازیکن دوست داشتنی است. من مطمئن هستم هاشم بیک زاده هیچ کجا نمیرود.
منبع: ورزش سه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>