اسکرول بار

پیروانی: سه برادیم با سابقه مربی‌گری ملی :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیروانی: سه برادیم با سابقه مربی‌گری ملی

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ب.ظ

از سوی فدراسیون فوتبال امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم‌ملی جوانان انتخاب شد تا بتواند ناکامی های گذشته را جبران کند.





به گزارش ورزش 22،پیروانی در خصوص شرایط حضورش در تیم‌ملی جوانان گفت‌وگوی مفصلی با "ورزش سه" انجام داد.

دو هفته پیش از برنامه ام دفاع کردم

در دو، سه هفته گذشته از من خواستند برنامه ای برای تیم‌ملی جوانان ارائه بدهم که من هم این برنامه را نوشتم و تحویل مسوولان دادم. دو هفته پیش در حضور اعضای کمیته فنی از برنامه ام دفاع کردم و در نهایت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دیروز اعلام کرد به عنوان سرمربی تیم‌ملی جوانان انتخاب شدم.

از شنبه اردوهایمان شروع می‌ شود

برنامه های ما برای موفقیت تیم‌ملی جوانان از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. اردویی 4، 5 روز برگزار می‌ کنیم و یکسری بازیکن جدید هم در این اردو حضور دارند. این بازیکنان در زمان آقای قنبرپور در تیم‌ملی جوانان بودند و قصد داریم بازیکنان دیگری هم به اردو دعوت کنیم تا با تفکرات فنی خود بهترین نفرات برای حضور در تیم‌ملی انتخاب شوند. حداقل 3 ماه زمان لازم است تا به نفرات ایده آل و شرایط مورد نظرمان برسیم.

شاگردی مربیان بزرگی را کردم

می‌ دانستم کار در این سمت بسیار سخت است و با توجه به اطلاعاتی که داشتم، این سمت را پذیرفتم. به هر حال چندین سال است دستیار مربیان بزرگی بودم و در کنارشان شاگردی کردم. من در کنار مرحوم ناصر حجازی، مهدی مناجاتی، محمود یاوری، محمد مایلی‌کهن و غلامحسین پیروانی چیزهای زیادی یاد گرفتم و این تجربه ها را یدک می‌ کشم. امیدوارم حالا که به انتخاب فدراسیون سرمربی تیم‌ملی جوانان شدم، به نحو احسنت از این تجربیات استفاده کنم.

هر سه برادر در تیم‌ملی بودیم

ما هر سه برادر تجربه کار در تیم‌ملی را داریم، افشین خان که در تیم‌ملی بزرگسالان شاگرد امیر قلعه‌نویی بوده، خود هم زمانی در تیم‌ملی جوانان بودم و در تیم‌ملی امید هم حضور داشتم. کارنامه شاه غلام هم که مشخص است و نیازی به توضیح من ندارد.

بازیکنان باید در باشگاه هایشان آماده شوند

قاعده کار در دنیا این است که بازیکنان در باشگاه هایشان آماده شوند و به شرایط ایده آلشان برسند. البته بعضی باشگاه ها اهمیت لازم به تیم های پایه را نمی‌ دهند و ما این مساله را زیرنظر داریم. اگر به این نتیجه برسیم که بازیکنان از لحاظ وضعیت جسمانی و آمادگی بدنی در باشگاه ها به شرایط ایده آل می‌ رسند، آنها را دعوت می‌ کنیم. به هر حال این بازیکنان در لیگ‌برتر، لیگ جوانان، لیگ های دسته یک و دو، حضور دارند و ایده آل این است که در این مسابقات به آمادگی برسند. اما اگر دیدیم در باشگاه هایشان به شرایط خوبی نمی‌ رسند مجبوریم اردوهای بیشتری را برگزار کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>