اسکرول بار

فن‌خال: خوش‌شانس بودیم که در دقایق آخر گل نخوردیم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 سرمربی هلندی شیاطین سرخ نقش شانس را در پیروزی خانگی تیمش برابر استوک‌سیتی مؤثر دانست و از عملکرد شاگردان خود در این بازی ابراز رضایت کرد.





به گزارش ورزش 22،لوئیز فن‌خال پس از پیروزی 2 بر یک منچستریونایتد برابر استوک‌سیتی در ورزشگاه اولدترافورد که چهارمین پیروزی متوالی شیاطین سرخ در لیگ برتر بود و جایگاه این تیم را در رده چهارم جدول تثبیت کرد، اعتراف کرد که شانس به تیمش برای کسب این نتیجه کمک کرده است.

فن‌خال معتقد بود که تیمش در دقایق پایانی بازی در صحنه‌ای که داوید دخه‌ا و اشلی یانگ دروازه شیاطین سرخ را نجات دادند، خوش‌شانس بوده است.

سرمربی هلندی قرمزپوشان شهر منچستر در پایان بازی به شبکه تلویزیونی باشگاه گفت: پیروزی‌ها همیشه ارزشمند هستند، چون در تیم تاپی مانند منچستریونایتد چیزی جز این از شما انتظار نمی‌رود. اگر می‌خواهید در جدول رده‌بندی صعود کنید، باید ببرید. در انگلیس به ندرت پیش می‌آید که بازی آسانی داشته باشید. هفته گذشته نتایج تمام بازی‌هایی که در لیگ رقم خورد نزدیک بودند که این نشان‌دهنده سطح بالای رقابت‌هاست. خوشحالم که این پیروزی را کسب کردیم.

فن‌خال افزود: با بردن بازی نفس راحتی کشیدیم اما ما می‌بایست خیلی زودتر پیروزی‌مان را مسجل می‌کردیم. موقعیت خوبی داشتیم از جمله موقعیتی که هررا در نیمه اول داشت و موقعیت‌هایی که فلینی و ویلسون در نیمه دوم داشتند. اگر تنها یکی از این موقعیت‌ها گل شده بود، تکلیف بازی مشخص می‌شد اما زمانی که برتری‌تان شکننده باشد با هر حمله حریف مانند زمانی که پیتر کراوچ برای استفاده از توپ‌های بلند ارسالی به محوطه جریمه ما می‌آمد، باید نگران باشید، چون توپ ممکن است هر جایی فرود بیاید. به همین دلیل فکر می‌کنم که ما در دقایق پایانی بازی خوش‌شانس بودیم که گل نخوردیم و به بردی که حق‌مان بود، رسیدیم.

سرمربی پیشین تیم ملی هلند در ادامه تصریح کرد: من می‌خواهم تا بازی بعدی‌مان منتظر بمانم تا شرایط تیم را ارزیابی کنم اما در حال حاضر فکر می‌کنم که منچستریونایتد در وضعیت خوبی قرار دارد. چهار بازی متوالی برده‌ایم که در لیگ برتر یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. می‌خواهم ببینم در بازی برابر ساوتهمپتون چه اتفاقی رخ می‌دهد.

فن‌خال درباره گل دوم تیمش که با ضربه کاشته خوان ماتا به ثمر رسید و البته مارکوس روخو در به ثمر رسیدن آن تأثیرگذار بود، عنوان کرد: گل دوم را باید به نام خوان ماتا ثبت کرد چون او ضربه آزاد را زد. روخو در حال حرکت به سمت دروازه‌بان بود و کار را برای او جهت دریافت توپ سخت کرد. این همان تاکتیکی است که ما در تمرینات خود مرور کرده‌ایم. خوشحالم که این تاکتیک در یک بازی رسمی هم نتیجه داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>