اسکرول بار

رونالدینیو: بازیکنان بارسا ریکارد را متقاعد کردند به مسی میدان دهد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


ستاره برزیلی اسبق تیم فوتبال بارسلونا فاش کرد که به لطف پیشنهاد او و سایر هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش در نیوکمپ، مسی توانست برای اولین بازی فرصت حضور در ترکیب کاتالان‌ها را به دست آورد.





به گزارش ورزش 22،رونالدینیو مدعی است که اولین بازی لیونل مسی برای بارسلونا در سال 2004 و در حالی که تنها 17 سال سن داشت زمانی صورت گرفت که این ستاره برزیلی پیشین آبی‌واناری‌ها و دیگر بازیکنان تیم سرمربی وقت کاتالان‌‌ها، فرانک ریکارد را متقاعد کردند که به هم‌تیمی آرژانتینی جوان آنها میدان بدهد.

رونالدینیو در گفت‌وگو با نشریه مارکا اظهار داشت: این بازیکنان بارسا بودند که از ریکارد خواستند به مسی اجازه دهد که در تمرینات تیم اصلی حضور پیدا کند.

رونالدینیو در ادامه در خصوص مقایسه مسی و کریستیانو رونالدو گفت: کریستیانو رونالدو بازیکن بسیار کاملی است اما به نظر من مسی بهتر است، چون جادویی بازی می‌کند.

ستاره برزیلی پیشین آبی‌واناری‌ها که پنج فصل درخشان را در این تیم سپری و دو بار هم جایزه بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد، فاش کرد پیش از پیوستن به رئال مادرید تا آستانه پیوستن به منچستریونایتد پیش رفته بود.

وی عنوان کرد: همه چیز خیلی سریع رخ داد. یکی از دوستان صمیمی‌ام که در آن زمان می‌خواست عضو هیئت مدیره باشگاه بارسلونا شود، ساندرو روسل، از من پرسید اگر آنها (او و خوان لاپورتا) در انتخابات ریاست باشگاه برنده شوند حاضر هستم که برای بارسا بازی کنم و من هم به او پاسخ مثبت دادم. من در شرایطی به بارسلونا رفتم که در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار داشتم و فقط چند چیز جزئی مانده بود تا توافق نهایی حاصل شود اما روسل در آخرین دقیقه با من تماس گرفت و گفت که آنها پیروز انتخابات خواهند بود. آن اتفاق باعث شد همه چیز خیلی زود رخ دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>