اسکرول بار

صادق‌پور: در مورد تیموریان تصمیمی‌ می‌گیریم که به نفع همه باشد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که احتمال ماندن آندرانیک تیموریان در این تیم ۵۰ - ۵۰ است.





به گزارش ورزش 22،رضا صادق‌پور در مورد جلسه کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال با آندرانیک تیموریان اظهار داشت: قرار شد تصمیم نهایی در روزهای آتی در مورد وضعیت تیموریان اتخاذ شود. در چند روز آینده معلوم می‌شود تیموریان در استقلال می‌ماند یا خیر.

وی ادامه داد: آندرانیک تیموریان هم درخواست‌های خود را به صورت مکتوب به اطلاع ما می‌رساند تا تصمیمی بگیریم که به نفع باشگاه، هواداران و در نهایت این بازیکن باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا در جلسه امروز در مورد پیشنهادهای تیموریان هم صحبتی شده است یا خیر، گفت: قرار شده پیشنهادهای تیموریان به صورت رسمی به باشگاه اعلام شود.

صادق‌پور در پاسخ به این سؤال که منظورش از گفتن جمله «تصمیمی می‌‌گیریم که به نفع باشگاه، هواداران و تیموریان باشد» این است که این بازیکن را به تیم‌های رقیب استقلال نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: به هر جهت باشگاه استقلال حق دارد که به نفع خودش کاری را انجام دهد. البته من به این اعتقادی ندارم که برخی از تیم‌ها در لیگ ضعیف یا برخی قوی هستند.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم تصمیم اصلح در مورد تیموریان اتخاذ شود که به نفع همه باشد. البته باید بگویم که این مسئله اصلاً معما نیست و در روزهای آینده تکلیف آن مشخص می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که احتمال ماندن تیموریان در استقلال چند درصد است، اظهار داشت: احتمال ماندن تیموریان در استقلال 50 - 50 است.

صادق‌پور درباره آخرین وضعیت بازیکنانی که می‌خواهند به تیم استقلال بپیوندند، تأکید کرد: در روزهای آینده قلعه‌نویی فهرست بازیکنان مورد نیازش را به افشارزاده تحویل می‌دهد تا کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در این مورد وارد عمل شود.

وی ضمن بیان اینکه استقلال فعلاً فهرست مازاد ندارد، در خصوص وضعیت حضور وحید طالب‌لو در استقلال و جدایی احتمالی هاشم‌بیک‌زاده از این تیم گفت: در مورد طالب‌لو همانطور که گفتم باید فهرست بازیکنان درخواستی از سوی سرمربی تیم اعلام شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: در جلسه امروز مباحث فردی مطرح نشد و پیرامون مباحث کلی صحبت‌هایی به میان آمد تا تیم در نیم‌فصل دوم بهتر شود و هواداران فضای بانشاطی را داشته باشند.

صادق‌پور در مورد اعتراض هواداران استقلال به برخی بازیکنان ملی‌پوش این تیم گفت: قطعاً باشگاه استقلال همیشه حمایت از بازیکنان را سرلوحه کارش قرار داده است.


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>