اسکرول بار

همه چیز درباره فوتبال در "به اضافه فوتبال" :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

همه چیز درباره فوتبال در "به اضافه فوتبال"

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

تهیه کننده برنامه «به اضافه فوتبال» جزئیاتی از محتوای این برنامه را اعلام کرد.









به گزارش ورزش 22،برنامه تلویزیونی "به اضافه فوتبال" به تهیه کنندگی حسین ذکایی درباره مهم ترین رویدادهای لیگ های فوتبالی خارجی  سه شنبه ها  روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، حسین ذکایی رئیس شورای هماهنگی ورزش صداوسیما از تهیه برنامه "به اضافه فوتبال" با موضوع تحلیل های جامعه شناسانه و روانشناسانه این رشته پرطرفدار ورزشی در شبکه سه سیما خبر داد.
وی ضمن اعلام این خبر درباره محتوای برنامه توضیح داد: موضوع اصلی این برنامه پرداختن به مهم ترین اتفاقات لیگ های خارجی فوتبال از جمله لیگ قهرمانان اروپا و لیگ باشگاهی کشورهای اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان، فرانسه و بازی های مقدماتی یورو 2016 و مسابقات تیم‌های ملی در سراسر دنیاست.


این تهیه کننده افزود: این برنامه همچنین دربرگیرنده نکاتی آموزشی در حوزه فوتبال است. حواشی این رشته ورزشی را بررسی می کند و موضوعاتی همچون مدیریت در فوتبال، مربیگری و باشگاه‌داری با تحلیل هایی جامعه شناسانه و روانشناسانه از دیگر موضوعاتی است که به آن می‌پردازد.
ذکایی در پاسخ به این که آیا اهداف و رویکردهای این برنامه را می توان مشابه با گزارش ورزشی دانست یا نه، بیان داشت: "به اضافه فوتبال" به نوعی تکمیل کننده  برنامه گزارش ورزشی است. با این تفاوت که آن برنامه به پخش مستقیم مسابقات و کارشناسی آنها می پردازد اما هدف اصلی "به اضافه فوتبال" مروری بر حاشیه ها و رویدادهای فوتبالی در سایر کشورهاست و علت نامگذاری آن هم دقیقا به دلیل همین نگاه مکمل است.
برنامه تلویزیونی "به اضافه فوتبال" کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که با اجرای محمدرضا احمدی و محمد سرمدی سه شنبه شب ها از ساعت 22:30 به مدت 50 دقیقه  از این شبکه به پخش می رسد.

نظرات  (۱)

  • محمدرضا چکن
  • دیشب که چیز خاصی نداشت.
    آنسوی نیمکت و 120 و نود بهترن.
    البته ورزش از نگاه 2
     و جام از نگاه 2 هم جالب هستن. در لیست بالا نبودن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    < /body>