اسکرول بار

آنچلوتی: هدایت میلان از رئال مادرید سخت‌تر بود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید برای هدایت این تیم کار راحت‌تری نسبت به زمان مربیگری‌اش در میلان دارد.







به گزارش ورزش 22،کارلو آنچلوتی در گفت‌وگویی با سایت شبکه میلان اعتراف کرد که کارش به عنوان سرمربی رئال مادرید آسان‌تر از هدایت میلان بوده است.

آنچلوتی که شب گذشته (دوشنبه) به عنوان یکی از سه نامزد دریافت عنوان مربی سال معرفی شد (دیه‌گو سیمئونه و یواخیم لو دو نامزد دیگر هستند) و فصل گذشته به انتظار 12 ساله کهکشانی‌ها برای کسب دهمین قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، اظهار داشت: من مربی خوش‌شانسی هستم، چون تیم فوق‌العاده‌ای دارم. به جز کیفیتی که بازی آنها دارد، باید بگویم بازیکنانم گروهی بسیار حرفه‌ای از بازیکنان هستند که تصمیمات مرا می‌پذیرند. حقیقت این است که در میلان کار سخت‌تری برای چیدن پیرلو در کنار روی کاستا، سیدورف و ریوالدو داشتم تا الان که باید ایسکو، خامس رودریگس و کروس را کنار هم در ترکیب بگذارم، چون میلان اولین تیمی بود که در آن داشتم فلسفه بازی آن را به کلی تغییر می‌دادم.

آنچلوتی افزود: در این فصل موفقیت‌هایی که فصل گذشته‌ایم کار مرا آسان‌تر کرده و ما را در مسیر درستی قرار داده است.

کارلتو در پاسخ به این سؤال که در این فصل از رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا کدام تیم می‌تواند بیشترین تهدید را برای مردان او در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی‌شان ایجاد کند، خاطرنشان کرد: بایرن مونیخ، بارسلونا و چلسی.

آنچلوتی در ادامه به شاگرد پیشین خود و سرمربی حال حاضر میلان، فیلیپو اینزاگی برای کسب موفقیت در نیمکت روسونری توصیه‌هایی داشت. او عنوان کرد: پیپو دارد خوب کار می‌کند. او نسبت به کارش متعهد است و در ابتدای کارش شور و هیجان زیادی دارد اما او باید از اشتباهاتی که مرتکب می‌شود، درس بگیرد. او با انگیزه است و میلان را به تدریج به اوج برمی‌گرداند اما برای این کار باید صبوری به خرج دهد. میلان عصر جدیدی را به همراه اینزاگی آغاز کرده است و بازیکنان مستعد جوانی دارد که باید رشد کنند.

در دوره مربیگری آنچلوتی در میلان گفته می‌شد که سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه خواهان حضور یکسری بازیکنان در ترکیب اصلی تیم بوده است. او در واکنش به این موضوع گفت: من همیشه رابطه خوبی با برلوسکونی داشتم اگرچه همه می‌گفتند که او ترکیب اصلی را به من تحمیل می‌کند. برلوسکونی هرگز مرا در زمان ناکامی تیم سرزنش نمی‌کرد، بالعکس زمانی که در اوج بودیم و نتیجه می‌گرفتیم انتقاد می‌کرد تا به ما انگیزه بیشتری بدهد.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم امکان دارد او در سری A‌ مربیگری کند، خاطرنشان کرد: حقیقت این است که اگر روزی بخواهم دوباره در ایتالیا مربیگری کنم، تنها تیمی که هدایت آن را قبول می‌کنم میلان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>