اسکرول بار

کنایه تند کلوپ به هواداران معترض دورتموند؛ بروید هوادار بایرن شوید! :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پاسخ انتقادات برخی هواداران معترض این تیم را به تندی داد.






به گزارش ورزش 22،تیم فوتبال بورسیا دورتموند یکشنبه شب در هفته سیزدهم بوندس‌لیگا با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اینتراخت فرانکفورت شد تا اوضاع این تیم بحرانی‌تر از قبل شده و انتقادات از زردپوشان شدت بیشتری به خود بگیرد. نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا در حال حاضر با 11 امتیاز در مکان آخر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد.

یورگن کلوپ در خصوص وضعیت تیمش گفت: تصور نمی‌کردم اوضاع دورتموند تا این حد بد شود. در حدود دو یا سه هفته است که دیگر سورپرایز نمی‌شوم و دلایلش هم تعداد زیاد مصدومان و گل‌های مضحکی است که دریافت می‌کنیم. شکست مقابل اینتراخت هم اتفاقی عادی بود. من آدمی نیستم که بخواهم دست از تلاش بکشم. من یا کاری را تا پایان انجام می‌دهم یا اصلاً سراغش نمی‌روم. تا جایی که دورتموند مرا بخواهد در خدمت این تیم هستم. من جنگجو هستم. من مربی بهتری به نسبت سال 2012 هستم و شما نباید با توجه به جایگاه دورتموند در جدول قضاوت کنید.

وی افزود: انتقادات و سوت‌هایی را که در ورزشگاه زده می‌شود، درک می‌کنم و این کاملاً طبیعی است ولی تنها باید از آنهایی که در ورزشگاه با سوت زدن اعتراض می‌کنند باید پرسید که آیا این اقدامات و تنبیهات کمکی به خروج تیم از این شرایط می‌کند! شلاق زدن هم دردی را دوا نمی‌کند، هرچند می‌دانیم که در شرایط مصیبت‌واری هستیم.

سرمربی 47 ساله زردپوشان وستفالن در کنایه به برخی هوادارانی که به شدت این تیم را مورد انتقاد قرار می‌دهند، اظهار داشت: اگر می‌خواهید موفق باشید تنها یک راه دارد و آن این است که هوادار بایرن مونیخ باشید. اینطوری خوشحال خواهید شد.

وی همچنین در مورد اینکه باشگاه دورتموند مهره مهمی همچون ماتیاس سامر را از دست داده است که حالا به عنوان مدیرورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ فعالیت می‌کند، عنوان کرد: بورسیا دروتموند نبود کسی را حس نمی‌کند. معذرت می‌خواهم ولی من به این الگوی کاری عادت دارم.

کلوپ در مورد حریف بعدی شاگردانش گفت: ما در گذشته به دفعات هوفنهایم را شکست داده‌ایم، امیدارم این خاطرات خوب را در دیدار پیش‌روی دو تیم تکرار کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>