اسکرول بار

رومنیگه: عدم حضور روبن در جمع ۳ بازیکن برتر جهان شرم‌آور بود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات



رئیس باشگاه بایرن مونیخ با تمجید از دروازه‌بان این تیم که نامش در بین سه کاندیدای نهایی توپ طلا قرار گرفت فیفا را بابت قرار ندادن نام روبن در جمع سه نامزد نهایی سال گذشته سرزنش کرد.

به گزارش ورزش 22،مانوئل نویر در خصوص قرار گرفتن نامش در بین سه نامزد نهایی دریافت عنوان بهترین بازیکن سال به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: خبر فوق‌العاده و البته افتخار بزرگی برای من است. ضمانتی برای قرار گرفتن نام یک دروازه‌بان در جمع سه کاندیدای نهایی وجود ندارد ولی بودن در این فهرست تا حدود بسیار زیادی به تیم‌هایی که من در آن عضویت دارم، اعتبار می‌بخشد. ما سال درخشانی داشتیم و با بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به عناوین قهرمانی جالبی رسیدیم.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم در این رابطه اظهار داشت: برای نویر واقعاً خوشحال شدم. او در جام جهانی 2014 برزیل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و در کنارش در لیگ قهرمانان اروپا و بوندس‌لیگا درخشید و به عناوین قهرمانی دست یافت.

وی افزود: حقیقت این است که قرار نگرفتن نام آرین روبن در بین سه کاندیدای نهایی کسب توپ طلا در سال گذشته شرم‌آور بود. واقعاً به ندرت می‌شد بازیکنی را دید که در یک و نیم سال گذشته همانند او بازی کند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>