اسکرول بار

فلینی در یونایتد ماندنی است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فلینی در یونایتد ماندنی است

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹ ب.ظ

به گزارش رسانه های انگلیسی هافبک منچستریونایتد مروان فلینی بعد از مصدومیت از ناحیه ی مچ پا انتقالش به باشگاه ناپولی به صورت قرضی منتفی شده است و او دومین فصل خود در اولدترافورد را تجربه خواهد کرد.



فلینی در یونایتد ماندنی است



رافائل بنیتز سرمربی ناپولی خواهان فلینی در تیم خود بود اما با مصدومیت شدید این بازیکن از ناحیه ی مچ پا که ممکن است او را ماه ها دور نگه دارد به نظر می آید او منصرف جذب این بازیکن شده است.

فلینی حقوق هفتگی 100 هزار پود را دریافت می کند و در صورت جذب این بازیکن توسط ناپولی این تیم باید بخش اعظمی از این حقوق هنگفت را برای این بازیکن مصدوم پرداخت می کرد و به همین دلیل از جذب این بازیکن منصرف شد.

فلینی خودش خواهان باقی مادن در اولدترافورد است و با اینکه عامل انتقال او به یونایتد یعنی مویس اخراج شده است این بازیکن دوست دارد فرصت داشته باشد تا بدرخشد.

او در اولین فصل حضورش در تیم نمایش بسیار بدی داشت و تنها در 21 بازی خود یک پاس گل داد که امار ناامید کننده ای است.

فلینی در اولین بازی یونایتد در لیگ بر روی نیمکت بود اما با مصدومیت در تمرینات دیگر به بازی دوم برابر ساندرلند نرسید و انتظار می رود مدت ها ا بازی کردن دور باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>