اسکرول بار

دل‌بوسکه: بازی دوستانه مقابل آلمان فرقی با بازی رسمی ندارد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی ماتادورها به شاگردانش هشدار داد که بازی با آلمان فرقی با یک مسابقه رسمی ندارد و شاگردان یواخیم لو با انگیزه بالایی پا به این میدان می‌گذارند.






به گزارش ورزش 22،ویسنته دل‌بوسکه در آستانه دیدار دوستانه فردا شب (سه‌شنبه) شاگردانش برابر آلمان با حضور در کنفرانس خبری گفت: تیم‌های اسپانیا و آلمان همیشه رابطه خوبی با هم داشته‌اند و در بازی‌های رو در رو معمولاً عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. این بازی دوستانه هم فرقی با بازی رسمی ندارد. تلاش خودمان را می‌کنیم تا نمایش خوبی مقابل ژرمن‌ها داشته باشیم و با پیروزی روحیه‌مان را بالا ببریم.

سرمربی 63 ساله اسپانیا در ادامه عنوان کرد: البته آلمان هم برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذارد، چون در چند بازی اخیر به اندازه کافی خوب کار نکرده‌ و تصورم این است که شاگردان یواخیم لو هم برای  این بازی از انگیزه بالایی برخورداند. ما هم خطی را دنبال خواهیم کرد که پس از جام جهانی 2014 شروع به پیمودنش کرده‌ایم. امیدواریم گذشته درخشان خود را مجدداً زنده کنیم.

وی افزود: 4 سال پیش برد و باخت را فرا گرفتیم و حالا خودمان را برای آینده آماده می‌کنیم تا در بهترین شکل و فرم قرار بگیریم. در بازی فردا هم سعی می‌کنیم تا به بازیکنانی که تاکنون چندان فرصت بازی پیدا نکرده‌اند، بازی بدهیم، هرچند تصور کلی که از این بازی داریم، تغییری نخواهد کرد.

سرمربی لاروخا همچنین در خصوص غیبت ستاره‌های نامدارش در این بازی گفت: چیز غیرعادی در تیم وجود ندارد. فابرگاس و کاستا مثل بازی قبل به دلیل مصدومیت توانایی همراهی اسپانیا در این بازی را ندارند و این دلیل غیبت این 2 بازیکن در اردوی تیم است. به هر حال مشکلی از این بابت نیست و فابرگاس و کاستا هم 2 بازیکن کلیدی اسپانیا به شمار می‌روند.

دل‌بوسکه در پایان خاطرنشان کرد: ایسکو در بازی قبلی عملکرد خیلی خوبی داشت. پاکو آلکاسر هم همین‌طور بود و زمان نشان خواهد داد که آیا استفاده از او درست بوده یا خیر!

تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>