اسکرول بار

ونگر: آرسنال پودولسکی را نمی‌فروشد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ونگر: آرسنال پودولسکی را نمی‌فروشد

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال شایعات اخیر نشریات انگلیسی در خصوص نارضایتی او از عملکرد مهاجم آلمانی‌اش و تصمیم برای فروش این بازیکن را تکذیب کرد.








به گزارش ورزش 22،آرسن ونگر خبر اخیر برخی از رسانه‌های انگلیسی مبنی بر برنامه توپچی‌های لندن برای فروش لوکاس پودولسکی در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه سال 2015 را تکذیب کرد.

با ورود الکسیس سانچس به ترکیب آرسنال، پودولسکی 29 ساله عملاً به مهره‌ای نیمکت‌نشین در ورزشگاه امارات تبدیل و همین موضوع سبب انتشار شایعاتی درباره احتمال فروش او که این فصل تنها چهار بازی آن هم به عنوان بازیکن تعویضی انجام داده، شده است.

ونگر در این خصوص گفت: این خبر که او در کریسمس از جمع ما خواهد رفت به هیچ وجه پایه و اساس ندارد. این من هستم که قیمت فروش او را تعیین می‌کنم و باید بگویم رقم‌‌‌هایی که برای قرارداد او ذکر شده به هیچ عنوان درست نیستند. پودولسکی فروشی نیست و هیچ پیشنهادی هم برای او ارائه نشده است.

ونگر افزود: پستی که پودولسکی در آن بازی می‌کند پستی است که رقابت زیادی برای تصاحب آن در جریان است. او خیلی دیر از تعطیلاتش پس از جام جهانی برگشت و به همین دلیل پس از هم‌تیمی‌هایش تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرد و از نظر فیزیکی آماده نبود.

در فصل جاری پودولسکی مجموعاً‌ هفت بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده که تنها بازی او در ترکیب اصلی توپچی‌ها به ماه اکتبر آنها برابر ساوتهمپتون و حذف‌شان از جام اتحادیه انگلیس برمی‌‌گردد.

تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>