اسکرول بار

ولبک در حرکت به سمت ترک باشگاه :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ولبک در حرکت به سمت ترک باشگاه

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ب.ظ

دنی ولبک مهاجم 23 ساله ی انگلیسی منچستریونایتد که از آکادمی این تیم رشد کرده است به نظر می اید از این باشگاه جدا شود و ون خال برای فروش این بازیکن تمایل داشته باشد.


ولبک در حرکت به سمت ترک باشگاه




به گزارش ورزش 22،با آغاز شایعات مبنی بر علاقه ی یونایتد به فروش مهاجم خود روز به روز نام های بیشتری در مورد تیم های خواهان او بیشتر شد و هم اکنون از تیم های اورتون,تاتنهام,آرسنال و گالاتاسرای به عنوان مشتریان این بازیکن یاد می شود.

گاردین مدعی شد یونایتد با مبلغی در حدود 16 تا 20 میلیون پوند حاضر به فروش ولبک خواهد شد.

آرسن ونگر در خط حمله ی تیم خود با مشکل رو به رو بود و حالا با مصدومیت زیرو شرایط بد تر از گذشته شده و به نظر می آید او یکی از اصلی ترین مشتریان ولبک باشد.یونایتد سه سال پیش ون پرسی را از ونگر ربود و حال شاید این مربی فرانسوی در فکر تلافی باشد.

اورتون نیز در صدد جذب یک مهاجم بود و ولبکنیز از گزینه های این باشگاه به حساب می آمد اما به نظر می آید این باشگاه با سامی اتوو مهاجم فصل گذشته ی چلسی به توافق رسیده باشد.

تاتنهام هم مانند آرسنال یکی از اصلی ترین رقبای یونایتد است که خواهان جذب ولبک می باشد چرا که این تیم در فصل گذشته از لحاظ گلزنی مشکلات زیادی داشت و هنوز نتوانستند مهاجم مد نظر خود را جذب کنند.

جدید ترین تیمی که نامش مطرح شده است  گالاتاسرای می باشد که در صدد جایگزینی ولبک به جای دروگبا می باشد که به چلسی پیوسته است.اگر چه صحبت هایی از معاوضه ی اسنایدر و ولبک نیز به گوش می رسد.

البته احتمال دارد ولبک در اولدترافورد بماند اما او به درهای خروجی باشگاه نزدیک تر است و ون خال نیز این موضوع را رد نکرد تا شایعات فروش ولبک قوت بگیرد.

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>